Yang DiSaYAngi

Selasa, 2 Julai 2013

seprise buat coach N manager futsal = muka touching memasing

petang semalam training futsal seperti biasa...

alhamdulillah sehingga kini, en asbeen sangat2 memahami akan ke taksuban aku ngan futsal ni...dah lama tinggal kot kan...sekarang dah beranak dua baru sebok nk join blk kan...

kena la give N take ngan en asbeen..,...baru smooth je keje kan...
en asbeen jaga anak sampai aku balik...aku dah bagitau awal2..kalo mak aku masak, tak pe la...klo tak da pape...tak yah masak...nnt jemah beli jaa...nak masak balik umah, udah tak larat kan....timing dah larik...so en asbeen ok...sebab aku balik umah, tak bukak tudung, stokin, terus zass settlekan beg anak2, botol2 anak2, baju bajan kat dlm laundry bag nak basuh, sidai, lipat..settle, iron baju, last sekali sessi pumping...settle...so kerjaan en asbeen..memastikan izz dani aqlan tak jaga dari tidurannya..kakakka...syawal dengan aku, aku jaga..duduk dlm bilik, tgk kartoon senyap2...senang keje..settle..senang la,...

so alhamdulillah semalam dah selamat merasmikan kasut baru jemah...suke sangat...
 kasut baru, tapi stokin je masih setia di sisi...ke mana sajoo stokin ni sentiasa bersama ngan aku...dah lama kot stokin ni,....dah nak masuk 8tahun...mmmm...sentimental value...

punya la tunggu, punya tunggu, punya tunggu...last2 yang datang dua org sajoo...
jemah N jemah...mmm..yang lain semua stuck dengan hal memasing...nak buat guano...
dah alang turun N fikirkan pengorbanan en asbeen....menurutkan hati turun training jugak...


lama menunggu, akhirnya coach N manager datang jua..konon nak larik la tu, ramai yang tak da...jgn harap..nk kena smash ngan jemah's ni ke...??????????ko buat la...

semangat ni..dah alang2 beli kasut, dengan semangat yang tinggi, tak mo la baru menang sekali, dah hangat2 tahi ayam kan..mmg kn la...kena semanagt..bukan untuk org lain pon...untuk kesihatan diri sendiri jugak..at least dapat kuarkan peloh...dah cukup baguih kan...

so, setengah jam yang pertama aku, coach n jemah ni jogging dolu...
 manager pemalas nak jogging...tunggu sajoo...
coach yang asik la alasan cramp..kakakka...dier yg semanagt nak joging.last2 kami yang mendahului dier..kakakka...pastu patah balik pon ikut short cut pulok tu...
"tak aci...kau tipuuuu/...(teringat arwah sudin)"


berkobar ko larik ngan kasut ni..mmmm...shinning2 je aku tgk kasut tu..kikiki...
berkobar tu...

setengah jam kedua pulok kami training passing2 bola...
N cara tahan bola B4 hantar ke player lain...

penat tau walaupun setengah jam...mmmm...penat aku..mmg basah la segala baju suar aku ni..mmmm..berlarik2 bagai, mcm2 coach N manager ajar ni, cara tahan bola, passing bola, bawak bola, bagi bola tinggi, cara defend..macam2...mmg fun...

dah memasing penat...aku N jemah ni..pon nak buat serprise kat coach n manager ni...
kami bagi ni...mmg kami yg kuarkan duit..tak mahal mana pon...tak kami cakap kat coach n manager...
"ni futsal team bagi demi mengahargai penat lelah coach n manager cari player n tubuhkan team...."

TAAARRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....

aku order ni kat UYUN...

alhamdulillah dah lama dapat..nk kumpul semua asik la tak da...dah alang2 bawak...egat nak kasi jugak..mls nak simpan lelama...akhirnyer sampai ke tangan coach N manager juagk...alhamdulillah...

muka touching, terharu, teranjat jaa...speechless..kikikiki...
terharu la tu team ko menghargai ko kan...


ni la coach N manager kami...
best tau dorang jaga kami...mmg lagi semangat dorang ni tau nak train kami tau...



p/s : muka berkobar tu

16 ulasan:

Ema Johari berkata...

wah, masih aktif walaupun dah beranak pinak...jaga stamina gitu..hehehe

Norlidawati Jaafar berkata...

ai
say ida
newbies blogger
saya baru je follow blog ni
jemput ye follow blog saya
umielman.blogspot.com

Falsya berkata...

bgs la jemah...at least bersukan la jugak..kasut cantik merah mak ngah u'ollssss...ahaha

:: Cik Viva :: berkata...

Rindu nak berfutsal..huhu.

JunAina berkata...

Aishhh...kalau akak baru selangakah dua berlari mau pancit! Inikan pulak nak main futsal idok le...:)

ieyda berkata...

amboi bukan main bersemangat lagi ngan kasut baru tuuu

Nad MamaZN berkata...

Touching terharu jek manager n coach dpt adiag penghargaan :)

eima berkata...

aktif betui ko kan ... hebat betui ... aku relka tido di rumah ..kakakka

Myra Jay berkata...

Wahhh kasut telah berganti baru... :) Meriah U.. :)

Akak ni kategori rajin bersukan ye.. bagus untuk kesihatan :)

suri berkata...

salam..
cantik warna kasut dia.terang benderang macma bulan supermoon hee...
salam kenal dari cahayacinta.

jemputlah ke blog saya.terima kasih

Cute Mum berkata...

dah agak dah mesti sue yg bagi tue..
mesti diorg touching kan..
pasnie lehlah promote daniabowl lagi.. hihi..

lizz berkata...

waa sue ni memang aktif betul kagum tau....rasmi kasut baru yek...hehe

Nad MamaZN berkata...

Rindunya nak bace kt sini, hari2 kene singgah :)

Sehat ke idok?
Bz ek...

fazilzura berkata...

PUYOHHHH MERAH TU MAK NGAHHH

jaakechik berkata...

minat akak layan futsal yer.. jaa hari tu main sekali jer terus pancit awal, awal2 lagi dah kuar court hahaha...

IntaNBerliaN berkata...

bagus anak murid ni.. buat kejutan.. hihii

*nanti bg almat ek.. nak bg bookmarks raya tu