Yang DiSaYAngi

Rabu, 24 Julai 2013

Tak Tahu nak Update Apa



Salam 15Ramadhan..sekejap je sudah setengah bulan sudah berlalu kiter berpuasa...alahmdulillah masih di beri nikmat berpuasa pada tahun ini...

pagi ni tak tau nak up citer pasai apa...sebab kontang idea jap..tapi tak update rasa ralat...

nak up citer...semua biasa2 je...
macam biasa pukul 4.40pm aku berkejar jalan lelaju amik anak2..gendong bawak ke opis..sebab taska tutup pukul 5pm..tunggu en asbeen dah 5.20pm..balik umah terus masak, dengan tak bukak tudung bagai...rasa macam ada 4, 5 tangan je..semua benda nak buat...malam dah rilex sikit..alhamdulillah...tu la rutin selama berpuasa ni....

mmm...keje banyak...kena settlekan B4 raya ni...
alhamdulillah separuh dah settle...tinggal keje rutin jaa..


so nnt aku BW korang lagi...



p/s : ngantok la pulok walaupun izz tak banyak ragam tido mlm tadi

12 ulasan:

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

sama jue pun sekarang takde cerita nak update

Zee Suhaini berkata...

penat kan jadi ibu ngan pekerja ni..tapi syukur gak sebab kita mampu..haha..tak semua orang pon boleh buat okey ;p

lizz berkata...

aaah kejap jer dah 15 ramadhan kan...
kemain laju masak sampai lupa nak bukak tudung yer...hehe

Nurzakiah Hanum berkata...

selamat pagi
singgah n salam ramadhan ke 15

eima berkata...

hmmm aku demam² ni pun memasak kat rumah .. tak besh je beli rasanye ... tah hape2 kat param tu .. klu pi pun mmg tak membeli .. paling tidak pun beli .. murtabak je

Ema Johari berkata...

inipun dah jadi satu entri kan..walaupun tak tahu nak update apa

mama3heroo berkata...

salam ramadhan # 15
ha..kan dah siap 1 entry tu..hehe

Fiza Rahman berkata...

Ni ada jer citer ☺☺

Che Rosliza Che Mat berkata...

kalau bekerja memang penat sikit...

aanie berkata...

sama la sue...kita pun dah lama x update sb xde cite...hehe...

mama ila berkata...

Haah..kejap je kn dah masuk 15 Ramadhan.. skang ni makin liat nk bangun sahur..tapi alhamdulillah..still sahur xpernah miss

Nad MamaZN berkata...

Mmg salute pd mak mak yg bekerja pastu bf kan anak2 pastu takde amik bibik utk tolong wat keje.. Mmg supermak!