Yang DiSaYAngi

Selasa, 30 Julai 2013

Tiada Mood Bekerja..Lebey Mood Raya

Salam 21 Ramadhan kengkawan...

mmg dari semalam lagi aku tak mood nak bekerja...opismate aku kata mungkin sebab hari isnin...monday blues...tapi asal still melarat sehingga hari ni..mmm...sengal sungguh suraya..adoi...mood kerja sudah melayang jauh...padahal ada masa lagi seminggu nak raya...patutnya aku punya mood kerja still on lagi..patutnya sehari sebelom aku cuti la kan mood takda semangat nak keje tu dtg..ni tak..lagi seminggu nk raya baru datang..tak mo la...


 gini la keadaan aku sekarang ni..serabut je..tgk keje kat atas meja pon pandang sepi je..mengeluh je..hati nak buat keje...tp mood tarak mari la...

nak tgk betapa kesengalan aku elanda di kala aku tak da mood nak bekerja

ok fine jadi cat woman kejap..kakakkakakka...
nampak betapa sengal aku kan..

G tempat org aku buat sengal kat sini...

rasa macam tak sabar nak balik raya selasa pagi depan..aku rasa nak rehat puas2 kat kampong...nak rilexkan badan dan otak yang serabut ngan kerja, anak2, family...rumahtangga jemah ...



p/s : mood raya lagi menebal dari mood kerja

12 ulasan:

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

jue pun sama takde mood nak buat kerja...walaupun minggu nie cuti kena beku..waran dah turun...huhuhuhhuhu

eima berkata...

aku dok teringat ketupat palas ni ... cam ne ni .... huuuuaaaaaaaaaaa

Nad MamaZN berkata...

Sue, katmana bleh jumpe?
Esok kat bwh opis sue bleh?
Tgh ari
Apa2nnt kite wasap k!

Ibu Lala berkata...

sama la. akk pun x de mood nak wat keje dah. nasib la x de keje sgt.

dah tuko duit raya ke. pg td pg bank ramai betul org beratur tuko duit raya.

balik mana raya ni sue??

Nurzakiah Hanum berkata...

SELAMAT TENGAHARI
ANUM BR LEPAS HBS EXAM
SINGGAH SINI LU

izan mama mia berkata...

amboih,,
sakan depa nak blk raya
sabaq naaa

aanie berkata...

aanie lak xde semangat nak raya....camno nih?

Myra Jay berkata...

Hheee, biasalah tu bila nak dekat2 raya ni mood ke laut :D

nea lopah berkata...

sama lah kite....mood raya jer.

JunAina berkata...

Bersabarlah. Tak lama lagi pun, samalah kita hari Selasa gerak dari Kajang ke Perlis nun...

Ema Johari berkata...

mood raya mengatasi segalanya..hehe

mama tisya berkata...

dh ujung2 ni mmg smua tkde mood dh nk kj...smua dh pk nk ry..nk blk kg kan