Yang DiSaYAngi

Rabu, 21 Ogos 2013

10 - 11 syawal1434H - dah selamat sampai


Perjalanan balik ke putrajaya tak da ape sgt...sebab kami juz berenti dua tempat je...
RnR gua semanggol n RnR Tapah...en asbeen nak charge bateri dier jap+solat zohor...

so mmg pening sikit dengan gelagat anak2 dalam kete...sorang menjerit2..sowang tak reti duduk diam...ada je yang nak di explore...macam2...
al maklum la hari tu jugak budak tecik yang banyak jalan ni dah selamat 11 bulan...so next month bufday 1 year N jumpe nurse kiter cocok ok...
aku yang kat depan..dier sebok nak ke belakang..bila aku ke belakang..di panjat2 nya aku nak ke depan..ini budak sangat lasak ok...


dier hanya duduk diam tak sampao 5saat..mmmm...


ni la kerjaan syawal yafiq sepanjang perjalanan dari sungai petani ke putrajaya...game sajoo...jgn anti sosial ye anak....

akhirnya tewas bila ibu paksa tido...mana taknyer...mata dah layu..tapi otak, tangan kaki sangat kuat, pantas bekerja sana sini tau...

alhamdulillah sampai putrajaya jam 5PM...

so malam tu rehat2 N kemas2 apa yang patut...isnin nak masuk keje dah kan...so kena settle apa yang patut kan....

ahad nya aku dapat tau yg MIL n FIL n BIL aku tuwun sini nak ke salak tinggi nak beraya umah pakcik en asbeen..so kami pon sekali la ke sana...


senyum budak tecik ni...yg sama dalam gamba ni..semua nampak GG..kikiki...syawal mana...dier sekarang anti kamera..mmmm..payah kalo ada Hp kat tangan dier..mmg tak fokus benda lain dah..itu je yg di pandang..alahai anak....


p/s : isnin dah keje...lemau je pagi isnin tu

4 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

tomei2

♥cikmOt♥ berkata...

sakan mu beraya mek...terbaik!!!

Zee Suhaini berkata...

owhhh lajunya sue..dah raya ke sepuloh..memang sakan raya nih..

Nad MamaZN berkata...

Mmg beraya 1 semenanjung ek
Best!