Yang DiSaYAngi

Selasa, 20 Ogos 2013

4 Syawal 1434H - makan makanan bukan makanan raya

4 Syawal tak ke mana sebab dah sebok2 nak mengemas barang nak zass ke utara pulok...atcually en asbeen ada outstation kat sana...so alang2 mak aku pon ada kat sana N akak pon kat sana...mmg aku pon nak la beraya dengan demo2 kan....mana boleh ketinggalan...so B4 cuti raya haritu aku dah extend cuti raya lagi dua hari...so keseluruhan cuti raya aku 7 hari..padahal dah macam 2 minggu je cuti..kakakkakak/....

malam tu tekak terasa tak mo makan, makanan raya..nak makan selain makanan raya...
so menyuarakan hasrat la pada en asbeen nak makan lain dari makanan raya...so en asbeen kata ok...

zass la malam tu kuar ke bandar tenggara..
 izz yang excited nak jalan2 kan mlm2 ni kan...

dengan berCD pink...


 korang tgk la kami ke sana dengan pakai baju tidoq...org semua la pandang kami tau..dengan en asbeen pakai suar pendek munge2...macam G hawaii daa..kakakkakaka...

lantang situ...malam kot...org pandang pon tak kesah..pakai baju kot...
sekali en asbeen G bawak makan kat marrybrown..hohohohohoh...tak penah makan MB ni..so far ok la...tp syg apa yg nak tu takda..banyak dah abis..alahai..




so dapat la makan burger ni...mmmm mcd lagi hebat kot..pada aku la kan...

5 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

lapar ek

Mama Vogue berkata...

tak penah makan gak kat MB nih..
dah raya ke 4 mane lalu dah nak mkn ketupat lagi kan..hehehe

Nad MamaZN berkata...

Time raya org kasi ketupat lemang rendang jek
Bila ada rumah kasi makan nasi putih & lauk pauk
Rasa cam heaven sangat! Haha

IntaNBerliaN berkata...

sy pnh mkn ayam kat mb ni... tp sedap pun.. kfc lg sedap.. hihi

Fiza Rahman berkata...

Gelak2 aku nengok gambar berbaju tido ni. Peduli apa. Klo cina tu selamba jer pakai sluar kontot & baju pagoda.

Jarang makan kat MB ni.