Yang DiSaYAngi

Isnin, 19 Ogos 2013

Jemputan Ke Rumah Jemah


Alhamdulillah masih bernafas di muka bumi mu ini Ya allah...

selamat sudah aku masuk keje pagi ni setelah lama cuti raya sakan kata ko...
dari selatan ke utara..direct terus zasss ke utara tanpa henti..sabtu lepas baru sampai rumah N meneruskan rutin harian yang menunggu aku kat umah ni...

setelah di timbang tara...bincang2 bagai..bertumbuk2 sana sini bagai dengan en asbeen...kakakka...

so dengan ini...
aku SITI SURAYA ingin menjemput kengkawan blogger aku ni..jom terjah umah aku..

sekali kena sound ngan EIYDA da lupa taruk alamyt umah..kang ado yg G tingkat lain..kakkakakka

TARIKH : 25.08.2013/AHAD
WAKTU : SELAPAS ZOHOR
TEMPAT : BLOK B1-T08-U04, PRESINT 16, PUTRAJAYA


untuk pertama kalinya aku buat openhouse ni untuk kengkawan..selaloo aku yg terjah kengkawan kan..aku ni buat terrer sangat nak buat benda2 gini..nak masak tak yah kata la...mmg aku ni out sikit dari en asbeen...dier lagi terrer dari aku...tp di sebabkan teringin la nak jumpe kengkawan semua...meh la korang yang baca nii jom terjah umah aku...yg best aku ajak korang je...kengkawan yang tak baca blog aku ni aku tak ajak...jahat kan..kakkakakka...bukan ape..mmg khas untuk korang kan...

kepada akak aku ADAMNIGINA...ahad ni ko jgn lupa tuwun umah aku tau...
mana tau ko baik kan dik..kasi la pape kan..kakkakaka...yg penting ko tuwun tau

so kepada CIKMOT, EIMA, CHA, MEKCHU, FALSYA(sila ajak diah N nana K sekali ok..), MAMATISYA, UYUN, EB, EIYDA(ko jgn tak dtg..umah dekat ngan aku)..., NAD, NURUL, FIZA NAMAN, FIZA RAHMAN,  JAA, ANJE, AANIE, ALYCIA, KAK AYU(AIRIS WALLDECO), ZURA, CIK JUE, ZEE DAN SENGKATAN DENGANNYA...

yang mana korang yg duduk putrajaya atau berdekatan dengan putrajaya tu...jom aku ajak ni..mai terjah umah aku tau..yg mana aku tak sebut tu, maap la...acik ni bukan nyer muda, bukannya tua sangat...banyak benda nak ingat...tak egat meh...yang mana lupa sebut tu, mai je terjah...buat muka tak malu macam aku ok...

menu aritu...dari en asbeen...N aku biasa2 je..

tak mampu sangat nak buat yg sedap2 atau yg menarik..cukup la untuk korang...N insyallah korang suke kan...



p/s : korang jgn tak datang tau.,...korang datang tau..aku tunggu ok...

16 ulasan:

ieyda berkata...

aku cam mimpi dpt jemputan dr ko nie...hihihi
akan ku terjah umah ko tu....hihiii

Zee Suhaini berkata...

Selamat Hari Raya Sue..

vavava menarik ni..rasa cam nak pegi tapikan dah merajuk sebab nama takde :( wakakaka..

Gieyana berkata...

Selamat hari raya..klau dkt leh terjah ni..:)

Ibu Lala berkata...

Waa bestnye. Jauh sgt la. X pandai nak drive sendiri.

Nurzakiah Hanum berkata...

insyaallah

LiYa HaNiF :: berkata...

selamat hari raya sue...

hahaha segan pulak nak datang haha...

mama tisya berkata...

wah jemah wat openhouse...lps zohor smp kul brp tu..vkend byk jemputan..apa2pn tq jemput dtg

mama3heroo berkata...

salam syawal # 12
ala,kalo dekat bleh la m3h dtg..hehe

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

insayallah nanti jue datang...
dah tanda siap2 kat kelender nie...

Mama Vogue berkata...

Insya Allah..heheh
walaupun tak petik nama kan..
Tapi buat muka tak malu nak pegi jugak! Hahaha

Nad MamaZN berkata...

Waa! Bestnya! Wajib terjah ni :)))

Cute Mum berkata...

sedihnya tak dapat join the club..
nanti tgk gambar jerlah..

mama ila berkata...

Selamat Hari Raya Sue =) bestnye..tapi jauhhhh..hehe..tunggu tengok gambo jer lah yerr...

eima berkata...

ni aku baca ni ... inshaa Allah yang oi ... ai cam ade plan nk kelantan je on that day .. klu tak jd pi aku sampai rumah ko tau ... TQ sbb ingat kat aku ..

IntaNBerliaN berkata...

kalau dkt cnfirm dah g ni.. hihii

Mama Idlan Irsyad berkata...

hihi.. ja tgk kt fb jer td.. tgk xde nama jaa..igtkan sue x jemput..hehe.. insya allah jaa pergi jugak kot.. nk jugak jumpa blogger yg lain..