Yang DiSaYAngi

Rabu, 21 Ogos 2013

percubaan Shawl tanpa inner

sejak2 raya ni aku dah mula pakai shawl tanpa inner..selama ni aku pakai mesti inner yg ada awning sikit..tak reti rasa pakai yg melekat kat dahi tu..rasa tak selesa je..

aku teringin nak try...tp takut macam tak elok je...mmmm..kalo macam akak aku ADAMNIGINA tu...ok la dier pakai yg jenis bulat gitoo pon ok..yang awning pon ok...aku rasa tak ok..tp tetap nak try jugak....

so ni gamba semalam...aku pakai lepas solat zohor semalam..pastu opismate aku tgk..dier boleh bantai gelak kat aku...dier kata..
"pehal ko pakai camni..."

sengal ko...adoiii...padahal kawan aku yg lain kata ok je..sweet..kata ko..kkakakaka...
dier boleh bantai gelak kat aku..rasa nak tumbuk je minah sengal ni...kakkakaakka...




sebelom tu pon aku try pakai shawl ni waktu raya ketiga...en asbeen kata ok..elok..tp aku rasa macam bogel je..macam tak pakai apa2 ke...kakakak...en asbeen ketok kepala aku..katanya..
"ok...still nampak suraya saya..."



p/s : masih dalam percubaan ni..rasa kekok pulok

20 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

tomei2

Zee Suhaini berkata...

okey la sue..cantik ape..
zee pon ngah belajar gak ni..jeles tengok owang pakai..haha

Masya berkata...

muka sue bujur elok jer pakai takda inner ...

Mama Idlan Irsyad berkata...

aa sue,, elok jer terletak.. ada setengah orang (macam ja ni) kalau pakai, blh nampak muka indon..hehe

Mama Idlan Irsyad berkata...

elok jer sue.. ja susah sikit nk pakai gini..bentuk muka x sesuai..

Ya ALya berkata...

cantik sungguh ciptaan ALLAH ni...

sangat sesuai dgn su yer.....

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

comel la sue...
shawl beli mane eh?
heheheh..

ieyda berkata...

cantiklah kene ngan muko ko tu...

IntaNBerliaN berkata...

cantik!! saya pun tingin tp bila pakai nampak burukkkkkkk

Nad MamaZN berkata...

Cantek!
Lagi suka sue pakai cmni ;)

say to easy=) berkata...

comey la..kalo saya pkai mcm nie muka saya jadi bola T_T

diana berkata...

kawan tu gelak sebab dia terkejut nampak cantik kot..saya tengok ok la..cantik..
tak de nampak kelakar pulak..

Ema Johari berkata...

lawa lahhh

Ayu Zan berkata...

kalau sy muka bulat..mmg kelakar la.hehe

akak muka bujur..sweet pakai lekap tu.

lizz berkata...

Ok sue..kena ngan muka sue..nampak ayu..memula memang kekok..lelama ok la tu..saya pun tgh gigih pakai selendang ni..rasa cam ok gak tp kekadang leceh..nak kena guna banyak jarum..

LYAfrina berkata...

ok je sue...
mmg la klo kt x biasa rsa lain..n mcm besar muka..pdahal ok je.. lya sbnrnya lg suka x pakai inner kat dlm.. tp kdg2 tu rasa mlm..pkai la inner

Shima Salleh berkata...

comey doh tu :)

eima berkata...

eh cun lah ... nanti mai mkn nanti tu pakai gitu aku nk nengok ...kiki

Myra Jay berkata...

Alha bisa tegal biasa Sue, lepas ni sure ok.. Pada myra ok sebab muka Sue bukan jenis bulat, nampak panjang je ;D

Ibu Lala berkata...

Akk x de kat umah ahd ni. Ada kenduri kat melaka. Sori sesangat tau.

Akk x pandai pakai tudung camni. Tgk org pakai cantik je. Nak pkai sendiri cam hampeh.

Cantik sue pakai tudung tu. kena je gayanye.