Yang DiSaYAngi

Rabu, 18 September 2013

17.09.2013 - Rezeki Kecik untuk Adik Tecik

Semalam, ada la sikit rezeki untuk izz, kami sambut bufday izz semalam kan...alhamdulillah...bukan tak da duit...tp duitnya kurang..lagipon banyak nak ke arah lain..

tak pe la...kecik besar maknanya pon..lagipon kami 4 beranak je pon malam tu...maktok petang2 lagi dah kuar elok kami balik, G kelas anjuran KEMAS, lepas tu zass ke masjid..tak da sape pon kat umah...beli kek besar2 pon bukan nya org dalam umah ni suke makan kek pon, aku je yg lelebey...nak makan 1bijik beso aku sowang, mmg tak la..mmmmm...

tapi yang best tu kecik2 ni la yang syiok, sebab semua sebok nak makan, semua sebok nak berebut..baru nikmat makan kek, kalo tak , kek besar tak abis, main buang2 je kan..kkiikikkikikik///

mlm tu izz tido pulok..elok jam 8.15pm, dier jaga..mmm..sedang elok..aku pon dah abis masak...ok la tu kan...

en asbeen bentang plastik ben 10...
 tara..semangat ko..en asbeen beli dah lama candle tu, katanya..
"saya beli saja, untuk izz, mana tau ada rezeki sambut bufday, boleh guna candle ni kan...

bukan tiup pon...hiasan semata-mata..kikikikikikikikiki...
 udah nak runtuh kek nya..senget...

 ni la antara aksi kanak2 riang ria excited tgk kek...padahal abg dier..sebok nak menyucuk ngan garfu tu..


 ngantok ke dik..????????????


 boleh pulok duduk berdua tu kan...

sila abaikan rupa yang sememangnya bersepah tu..malas nak kemas lagi..kang sepah balik...

 ops adik larik..nak G kat ibu..pantang la ibu takda kat sebelah...

 udah rupa bibik je muka ibu ni kan..kkikikikki...



yang aku tak percaya tu, nak pulok si syawal ni makan kek, izz tak yah kata la...semua dier bantai kan...

mentang2 kek mahai kan syawal..makan yee kamoo..cer ibu beli kek kat baker cottage kan...kikikikikki...lagipon kek kat scret recepi ni kurang sikit aising kan dari kedai lain...tp tak leh la selaloo ye anak2...


p/s : alhamdulillah selesai jua....nnt izz dah besar sikit, ibu beli lagi kek besar utk izz yee

9 ulasan:

mama tisya berkata...

semnagat akob bli candle tu..tkpe bole guna lg tu lilin tu

lizz berkata...

seronok izz ibu abah sambut birthdaynyer tu..tegok abang syawa makan tu memang nampak sedap sungguh kek tu...auntie nak ucap sekali lagik...happy birthday izz

aanie berkata...

Hepi belated besday izz.....

Mmg pon...beli kek besar2 pun bknnya habis.....

Nurzakiah Hanum berkata...

seronoknya

Zee Suhaini berkata...

alooo sampai terbukak baju izz..hihi..
eriah ngan lilin tuh..leh simpan tuk syawal plak..

jaakechik berkata...

hepy beday utk izz.... comey lilin tu kak. payah nk jumpa kat kedai biasa tu... hihi... kreatif asbeen akak yer...

Nad MamaZN berkata...

Meh abg zack nk pinjam lilin :p

Sidratul Muntaha berkata...

Sr mmg sedap
Duit pun sedap

Ibu Lala berkata...

Sy pun beli gak lilin cam tu br ni. Saje suke suke.