Yang DiSaYAngi

Rabu, 18 September 2013

18.09.2013 - happy bufday adik

Arini 18.09.2013...

genap la usia akak aku..

yang ke....entah...
korang rasa dier berapa erk/....jom la teka..tanpa tgk blog dier..sah2 kat situ dier dah mention umo dier berapa kan....

tgk je la muka dier yg bajet "artis" la sangat ni kan...korang rasa umo dier berapa...mmmmmm...

aku muda lagi uolls...mmmmm....tu yg aku tak suke aku di panggil akak..sebab aku tau aku muda...macam akak aku ni bajet muda sentiasa sebab dier asik la org dok panggil "adik"...sebab mak aku la ni terbiasakan panggil dier adik, sebab dier ada kembar kan...sampai la ke tua ni pon panggil adik..elok semua panggil dier "adik"...sampai ke makcik, pakcik, anak sedara, sepupu sepapat..semua panggil dier "adik"

happy bufday tu akak aku ADAMNIGINA...

p/s : untung la makan kat T.G.I.

9 ulasan:

Nigina berkata...

heheh tq tq hehhehe ala teringin gak .. ko dah merasa makan .. bagi aku merasa.. first time makan...kopakk la juga duit abg zafran hahahha

Nurzakiah Hanum berkata...

:) hehehe

mama tisya berkata...

kalo dh biasa panggil adik trus lekat ye...hehehe..akak muda sethn dr akak sue..hehe

eima berkata...

muka die lain dr ko kan .... hepi besday adamnigina kak kpd sue

jaakechik berkata...

umur dia 31 mungkin... hihihi...

p/s : maaf lama x bw, mood asyik ler kelautttt, skang baru nk pupuk mood blogging semula.... so i'm back! hihi...

www.jaakechik.com

Nad MamaZN berkata...

Serius mcm x caya!
Biar betik nigina umo 36?
Muka mcm umo 26 kotttt
Klu camtu kite pun kena pggl dia kakak
Beza 5 thn kot!

izan mama mia berkata...

mmg cam retis ..36 thn..huuhu

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

HB utk kakak sue...mmg nampak muda :-)

IntaNBerliaN berkata...

happy birthday utk adamnigina..