Yang DiSaYAngi

Isnin, 2 September 2013

23 Syawal 1434H - Jom Rewang

Salam 26 Syawal kengkawan...

ni kes jumaat lepas...Cawangan kami kena settlekan untuk majlis sambutan hari raya BPSM 2013 untuk tahun ni..cawangan lain pon ada gak...di beri menu setiap cawangan..so pepandai korang la uruskan...cawangan kami settlekan menu aneka mee...

so memasing nak buat sendiri...kena la merewang kejap..elok pulok hari jumaat tu waktu lunch lama...jom ler menolong yee....


 ops...tuan tanah pakai jalur gemilang...kakkakakak...jalur gemilang yg ikut tema warna biru je..yg lain..hampeh...
 pon menyebok gak jemah ni...rewang weiiii


 ko tengok muka serius je sessi mengupas bawang...kakkaka...mmg berdrama air mata la petang tu...


 hai dak tecik..pon sebok nak join jugak kaaaa.....


 korang tgk muka memasing menahan pedih sedih deme..kakakkakaka...aku pon join gak sekali ngan dorang..tp kasi tangkap gamba dolu baru buat keje...



lat but not least..kikkikikiki...

tuan tanah pon bertungkus lumus jugak...

petang tu ada sessi wraping jugak untuk cabutan bertuah..siapa yangn dapat...nnt kan la...insyallah bukan aku kot..aku ni bukan jenis yang bertuah sangat dalam cabutan bertuah ni,....kaloo bertuah pon...tu mmg nasib aku kan..kikikikikki.....

petang ni ada rehesal pulok..siap ada persembahan tak menahan tu...cawangan aku..tak tau..bukan unit aku yg incharge..unit aku incharge menu utama sajooo....

3 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

wow

Ya ALya berkata...

nak la tgk gambar aneka mee tu......

Nad MamaZN berkata...

Apa agaknya menunya tu
Mesti mabeles! Sbb masak sendrik :)