Yang DiSaYAngi

Isnin, 2 September 2013

23 Syawal1434H - Sessi jom mari berucap

jom wish sana sini...

ni semua kes untuk jamuan raya BPSM 2013 yang bakal berlangsung esok hari...

so ada la sessi video sana sini..nak wish..
"KAMI UNIT PENTADBIRAN DAN KEWANGA BPSM MENGUCAPKAN..SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI."

aku pulok tak tau nak cakap pe reramai tu..tak di maklum kan..elok muka la duduk depan sekali dalam reramai tu..so memula tu mmg terkumat kamit la jugak..lepas tu baru follow betoi...

sebelom sessi video..kiter kumpul2 dolu...nak setting tempat..sempat kata ko...



 yang belakang pon sebok jugak tu..kakkaka...

 ops...i duduk sebelah jantan uolls..kakakkaka...pon kepochi macam aku gak...




marah jurukamera kami tau aku dok la sebok ngan kamera aku..kakakkakak....

masuk blog CC oitttt

4 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

seronoknya

aanie berkata...

ramai jugak org unit sue tu..meriah...sume muda2 lagi ek...

Falsya berkata...

Ramainyeeee dak opis jemah..meriah3..;)

Nad MamaZN berkata...

Haha!
Meriah!
Lagi meriah bila ramai yg 1 kapla :)