Yang DiSaYAngi

Khamis, 5 September 2013

27 syawal 1434H - Jmauan Raya Taska Izz

Walaunpun ada je kemelut melanda kat taska izz ni...tapi kalo ada invition gini, kena la join kan..kang kata mak pak jenis tak reti bergaul dengan org kan...

majlis berlangsung petang pukul 3.30ptg..aku ni dah penat dengan majlis opis aku pagi tu..terasa macam tak mo G kan...tp ku tabahkan hati jua jebat....

aku sampai pon dah pukul 4pm...aku tgk dah ramai org..aku sure akak aku ada, sebab kete dier ada je aku nampak...

sampai2 terus aku G kat kelas izz..aku bg salam terus dier datang terjah aku..kikikki...sweetnya budak tecik ni pakai baju melayu..pertama kali tau pakai ni...sweet sangat...ni baju syawal 2011 aritu...so syawal pakai pon dah senteng..mmg kena jahit sikit..bagi la kat izz pakai...tp still besar jugak..tp ok la dari tak da kan...baru mood raya kan...


korang tgk, nampak besar anak aku ni, elok dah dapat kaki ni, asik nak jalan je keje dier....
semua benda nak berjalan jee...

 aku nampak akak aku N BIL aku..terus aku G kat dorang..aku tak amik pon makanan, sebab dah ketat perut..aku amik utk izz je...tu pon rembat kat akak aku...


 lama sungguh tak bergamba dengan adam ni tau...


 tetibe budak ni nampak aku dok la sebok snap sana sini..dier datang...bergamba dengan aku..padahal aku tak kenai pon sape...kikikikii....


 tengok la betapa excitednya izz ni berjalan ke sana ke sini...









nampak seronokan dier...

11 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

sama colour ngan anum
oren

aanie berkata...

comey izz ni...syawal x sama taska dgn izz ke sue?

Ema Johari berkata...

handsome boy

Nad MamaZN berkata...

Comey izz
Baju abg syawal rupanya hehe
Dh dpt kaki baru bleh pakai bju melayu
:)

IntaNBerliaN berkata...

ololooo comelnya izz pakai baju melayu :)

fazilzura berkata...

oren gitu kan...

tu le, bile dh dpt kaki .. makin slim ar kiteww... huhuhuhu

eima berkata...

boleh tahan besar jugak bj tu kan tp izz comey ...

izan mama mia berkata...

segak pakai bj melayu oren

Myra Jay berkata...

Hheee, Izz baru dapat kaki tu yg syok je berjalan ke hulu ke hilir :D

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

alahai comey dia berbaju mlayu oren

Fiza Rahman berkata...

Geram tgk izz yg lincah tu.