Yang DiSaYAngi

Khamis, 19 September 2013

ada orang tergolek - jom gelak guling2

bila kenangkan balik hal petang semalam, buat ak sendiri pon gelak guling jugak/.
 korang tgk..soya tergolek..kakakak..

alkisahnya..dah settle keje, bukak FB sekali tgk ada la video lawak kat FB jep sepahtu ...aku mmg minat dier...sekali dah tgk, rasa nak balik la..dengan kepala tingtong sebab selemo ni...

tetibe bila jalan je..nak lalu belakang kerusi kawan aku...boleh pulok terhuyung hayang...kawan aku ni dok la sebok buat keje kan...

sekali dier tgk2 aku dah jatuh kat kertas2 putih dalam plastik hitam tu..adoi...tu la bebel lagi pasai plastik hitam ni..kakakka...
 kawan aku ni speech less je...dier nak bantai gelak kuat2...mmg ye la..kakakkak..
aku sendiri pon gelak guling2 wei..macam mana la aku boleh jatuh ni..
ni kes tingtong la ni...pening sebab selemo...sekarang ni lagi teruk


p/s : korang tak rasa ke kawan korang ni selengge..kakakakkak

9 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

sempat lagi snap tue
hehe

ieyda berkata...

nak gelak ke nak simpati...tp gelak dl lah ye..hahahaaa

sian ko kan...sib baik kecik n muat kt ruang yg sempit tu...hihiii

jgn marah...

mama tisya berkata...

sbr je la sue...klakar tul..tp ati2 jatuh tu kn sengal2

aanie berkata...

baek punye jatuh tu...kekeke.....

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

lorrr dan lg snap gambo...tp mmg nk gelak kt sue hihihihi

Nad MamaZN berkata...

Dh mcm sakit nk beranak dh nengok nye tu hehe

IntaNBerliaN berkata...

hahhah.. tapi yg best tu, sempat pulak dorg ambik gambar.. ahhahha

eima berkata...

ni lakonan semula ke hape ni ....memacam la ko ni ....

Tanpa Nama berkata...

ni bukan lakonan... ni betul kejadian..tu laa sibuk nak bercakap lagi padal sharul shiro...ngate pakwe aku.. ni la bukti nya aku yang snap...memang kelakar tul la ko jemah...aku type ni pun still teringat weii saat ko jatuh