Yang DiSaYAngi

Rabu, 25 September 2013

Dia Tanya Dia Boleh Lupa Pulak


sape ni...

aku la...cute miut tak...kui..kui..kui....

al kisahnya....sebelom tu aku ada citer pasai bufday anak angkat aku kat opis ni..isnin depan...dier pon ok la..sekali semalam dier tanya..
"isnin ni bufday anak angkat awak qaleesya kan..."

"eyo..nape.."

"saja tanya.." katanya..

sekali dier boleh tanya aku..
"ehh...bufday awak bila erk..."

aku dengan muka rasa nak belasah je laki cumill ni lelaju tau..
"agak boleh tahan kan bang, bini sendiri punya bufday lupa...raya haji ni la...org lain potong daging..saya potong kek...jahat la awak ni.."


muka sengih je memanjang..adoi....wahai suami...jangan la terlalu lupa sangat yee


p/s : arini gaji...duit dah susut nilai pagi tadi..mmmm..hutang piutang tetap menunggu..

8 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

Sabtu ni dpt jemputan besday x?

Nurzakiah Hanum berkata...

wow

lizz berkata...

ala dia gurau jer tu...hehe
haah hari ni gaji....banyak benda nak kena bayar ni...
takper kita makan lebih sikit hari ni hehe...

eima berkata...

laki aku pun kadang tu tp aku tak kisah janji aku tau tahap mana kasih syg die ... hehehe
tak ingat tak bererti tak syg ...kan

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

rase mcm nk cubit2 jer kalu lupa psl besday hihihi

fieda berkata...

laki mmg gitu lupe sokmo

MamaFarah berkata...

sesajer jer tu wat lupa..x nk bininya xcited lelebih kang..

IntaNBerliaN berkata...

hihii saje la tu buat2 lupa...