Yang DiSaYAngi

Jumaat, 20 September 2013

Jom Makan...




korang percaya atau tidak yang semua ni makanan aku???????????

sila percaya..kikikikiki....org yang lalu lalang kat workstation aku pon terkezut...tp yg mana 1 unit aku dah tak heran ngan makanan sebanyak ni aku amik..deme pon paham..bos pon paham..kikikikkiik...

badan tecik, tong beso..kakakakkakakk

pagi ni ada buat baca yassin..alang2..cawangan aku cawangan yang besar...so masing2 potluck sana sini...mmm...aku tukang bawak perut je../nak isi semua ni...alhamdulillah tinggal dua jenis lagi...lepas abis...

nak amik lagi makanan..nanti dulu la kot...

tghari ni tak yah ukur alamanda la, perut dah ketat..jom reramai tido...kikikkikikikiki


11 ulasan:

Zee Suhaini berkata...

wowwww sue...mrahnya rezeki hari ni..untung la tak payah kuar duit poket..

Falsya berkata...

Untunglaaa makan byk tp ttp maintain slim..mak jeles u'ollsssssss..ahahaha

MamaFarah berkata...

mak ai..jelesnya akak..leh mkn byk2 tp bdn cun ..dush!dush!

Nurzakiah Hanum berkata...

wow meriah

IntaNBerliaN berkata...

saya percaya sbb ramai org yg saya kenal, badan kurus tp mkn banyak.. yg untung tu, mkn byk pun ttp kurus :)

Maria Firdz berkata...

makaroni tu mnggugat iman.. laporr.. hehe

Ayu azmir berkata...

banyak sedap ni....

Nad MamaZN berkata...

Tolongggg nak jd cam sue
Makan byk tp tetap maintain...
Kambing takde? Kambing?
Hahaha!

jaakechik berkata...

amboiiihhh banyak nya makanan... seronok la time potluck gitu kan... makan2 free kenyang sampai ke petang... kah3.

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

mkn byk ttp kurus best la untung sue hihihi

Ibu Lala berkata...

Hamboiii meriahnya makanan. Nak sikit