Yang DiSaYAngi

Jumaat, 13 September 2013

makan...dan makan

dari pagi td break1st nasi lemak...

lepas tu ada baca yassin, ada org belanja nasi lemak jugak...tp tak makan pon aku...dah baru sangat lepas makan nasi lemak..kang berlemak2 aku...aku ni kurus jgn pandang sebelah mata...kolestrol boleh tahan gak ni...nasib jugak la aku comsume ngan alfalfa N esp...tp ni beli online jejauh..sekarang ramai kengkawan aku ni...blogger ni lagi dekat ngan aku dah jadi ahli..ok la tu..aku beli ngan deme je la..pastu ada stok aku G je umah deme..senang..ni sampai KL tak mo la..cukup la yang dekat ngan aku senang..hallo2 sajoo..duit bank in...kakkakakakka...

ops melalut...

sudahnya pukul 10.30am..sebok bekerja tanpa memandang jap..( giler kuat bekerja)..aku dah mula macam terasa lapo jee....nasib baik la aku ada order ngan kawan aku yg baru balik dr langkawi coklat...tp tak bayar lagi...bayar dolu baru boleh makan...


 haaa....dah bayar...boleh makan sekarang...itu air aku mmg simpan stok tu kat opis, senang aku nak meneguk nnt....bismillah dolu....

tak sedar sambil buat keje, sambil makan sulam minum, sedar2 udah tinggal setengah bar...kakakkakaka...ada 1 lagi tak bukak...bukak semua aku makan...kengkonon simpan dalam laci, kasi sorok dari pandangan...alamak teringat la pulok...udah amik sikit...seketoi...udah simpan balik..teringat balik..kakakkaka...last2 duduk je depan mata makan sampai lebam..mmmmm...

elok arini lunch lama...jom jalan sampai sakit kaki cuci mata dengan wallet yg gemok tak berapa nak ada duit ni kat alamanda..port aku ngan opismate ni...

sementara yg lain sebok kat pos opis..aku n member ni jalan2 la..tetibe dier boleh ajak minum kat starbuck..
ate gile ajak aku yang selengge ni dengan pakai slipa jaa masuk starbucks...aodi ikutkan je org mengidam ni..mmmmm...udahnya org tgk je aku masuk pakai slipa..kkakkakakakka....

pastu nak mengorder, bantai la gelak opismate aku membodohkan aku yg dah mmg selengge ni...nak order benda yang aku tak selaloo minum..ni baru kali kedua beb..mmmmmm...gila jakon+ternaganga mulut tgk org order slamber je...siap speaking kata ko...




tak lama lepas tu nampak subway...aku pon mengajak la...membeli...sebab kata tak mo makan nasi tengahari ni...deme2 ni mengikut la aku..udahnya kena bodohkan diri lagi...kakkakakkak...bantai gelak guling2 je opismate aku ngan perangai selengge aku..adoi...


benda2 ni jarang2 aku nak makan N teringin..bila sekali nak makan, mmg blur la aku...

sudahnya, dah macam ulor kena palu...kenyang tu...mmmmmmmmm...

aku mmg suke simpan stok makanan kering macam biskut bagai kat tempat aku ni...senang...sebab opismate aku tau, kalo aku dlm pukul 10.30 - 11.00am ni aku mula bising lapar..mmmmmm..perut tong betoi....nak ajak en asbeen beriadah la petang esok...



p/s : tengahari esok ada hal ngan opismate...abah TQ jaga anak2...nnt B4 G, saya settle semua makan minum tau

6 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

Bestnya nak p jln ngan kawan2 :)

Ala, sue makan byk pun tetap maintain
Jeles mak ! :)

NM03 berkata...

lawak ar kamu!

Shima Salleh berkata...

biasa dgn kfc ajerrr akakakaka
agak shima pun bleh jd selenge mcm su jugak bila org ajak mkn tmpt2 yg mcm tu

Myra Jay berkata...

Ai like coklat Bar... :)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

mkn banyak pn ttp kurus ok per hihi

Sidratul Muntaha berkata...

Orang kabo klu tingin mkn seme menda
Xbunting mesti tgh berdarah
Aku pun
Asal hormon xbetul
Seme menda nak telan
Smpai ikan masin goreng pun aku rs mcm mkn kenny roger.
Ahahah