Yang DiSaYAngi

Selasa, 24 September 2013

Plzzz Jangan Panggil Kakak


Tajuk takmo kalah kan..tak menahan..kkakakakakkakakka..

sengal suraya...

aku selaloo dapat comment2 yang dorang suke panggil aku kakak..mmmm..bukan tak suke kan..sebba aku tau yg comment aku tu pon lagi tua 2,3 tahun dari aku kan..aku ni muda mudi jula juli bintang tiga..kakakkakak...

kat opis ni pon sama..banyak kali aku cakap, dier sebaya ngan aku, sebok la nak panggil aku kak sue...alahai...tak mo la..jemah tak suke ok ...kalo betoi aku tau dier muda 2,3 tahun dr aku tak pe la nak panggil aku kakak..

kalo tak mo panggil pon jemah tak mengesah pon...sebab jemah perasan muda..kakakkakakka..puuuiiii...

so kepada kengkawan sekalian juz call me sue ok..mmm..no kakak...sebab jemah muda lagi tau...
(nampak tak ayat perasan muda ni)...puuiiiii..kakakakkakakka..

ramai yg kata biar la..dorang hormat...aku tau..tapi kekok mehhh.....




p/s : BZ minggu BPK

11 ulasan:

izan mama mia berkata...

singgah sini kakak...hahahahhaah..jgn marah

Nurzakiah Hanum berkata...

ye la kan tanda hormat
hehe

Zee Suhaini berkata...

ala akak ni..takmo marah yooo..hehe..zee pon selesa orang panggil nama..hak hak..perasan muda skit..

IntaNBerliaN berkata...

hai kak sue.. hihii

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

dorang hormat gamaknyer tu kak sue...eh silap kak pulak kihkihkih

eB berkata...

jgn panggil haku kakak gaks tau... haku prasan muda... ha3

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

oooo...sue rupanya..bukan kak sue ye...
hahahahhaha

lizz berkata...

hello dik akak datang ni hehe...panggil adik boleh...

Nad MamaZN berkata...

Hahaah..! Muka sue matured dari usia.. Tu yg depa panggil kakak tu kot :)

eima berkata...

ko kena mkn collegn la ..wakakaka ...


Myra Jay berkata...

Myra rasa dlu myra panggil Sue ni kak kan? hehee yela Sue dah ada anak dan masa tu ngah ngandungkan Izz :)
So dok rasa mcm Sue ni tua skit la dr Myra (ka ai yg perasan muda)