Yang DiSaYAngi

Isnin, 2 September 2013

Syawal dengan topi baru

Syawal ni sejak dari tahun ni, nampak mula tunjuk minat dengan topi...sebab dier cukup suke la main2 pakai topi abah dier tu kan...

so bila dier mula tunjuk minat..apa salahnya bagi ser kat dier kan...dolu dier cukup tak suke dengan topi....sangat2 la marah...mula menurun kat adik dier pon sama tak suke dengan topi...
alhamdulillah dier mula suka kan...kena pulok mmg ibu dier suke kaum adam dalam family tu pakai topi..nampak je kekemasan di situ kan...sama la en asbeen tu kalo dier lupa atau malas taruk minyak rambut dier..mmg ibu ni la yang akan kobar kat dier..suruh pakai topi...

so dapat la ser kat syawal jumaat lepas ada jualan kat opis ni kan...ok la tu kan...rm5 je kan...so tak la ralat sgt kalo syawal tak mo kan...

amik je petang tu..alhamdulillah syawal nampak je topi..minta di pakaikan...suke la tu...sepanjang perjalanan balik tu mmg dier pakai je...
sekarang pon kemana je abah dier pakaikan topi...sekarang dah pandai dah pakai pusing belakang topinya...

maaf la ye kalo gamba syawal ni banyak..suke sangat tgk muka anak sendiri bila dier ada mood nak berposing kan...

acara wajib kot N port wajib bila amik syawal di taska...


 ibu cium syawal...


 syawal cium ibu...so sweet...





ni la rutin aku bila amik syawal...keterujaan amik dier tetiap petang mengatasi segalanya...

6 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

tomei2

Falsya berkata...

Aloh aloh someinye dak sweet pakai topi..:))))

eima berkata...

anak manja ibu la ni ek ...
aku dah jrga mik gambo anak ..slalu je lupa ngan kalut 2

mama ila berkata...

wahh..syawal dah pandai bergaya ngan topi yer...hehe..pasni suh ibu beli lagi eh..ikut warna baju..ngeee

lizz berkata...

waa kemain ceria bertopi baru..auntie nak pinjam boleh tak syawalvcap tu...

Nad MamaZN berkata...

Ensem!
Dah pandai bergaya ye syawal :)