Yang DiSaYAngi

Jumaat, 27 September 2013

Terharu jee

En asbeen bukan jenis yang suke memberi secara tibe2..kire dalam erti kata lain, dier mana pandai buat2 surprise ni..kikikikikiki....

tp semalam dier balik keje petang semalam, dier datang je letak atas meja aku..aku dok la kata dalam hati....
"apa benda ni"..

sekali tgk..ada kerongsang je..


ooo..so sweet laki jemah kasi kerongsang...aku tanya..
"ni untuk bufday kaa.."

katanya
"entah la..tak tau..mungkin kot..tgk la, ada duit, ada la...kalo tak anggap la tu hadiah bufday.."

mmmmm..cebik sudah...
"yela.."


aku tak mengesah pon....janji dier tau aku mmg nak cari kerongsang kan...

16 ulasan:

mekchu berkata...

terharu........... pandai pulak beli yg 1 set...

MamaFarah berkata...

alolo..senyum smpi ke mlm ye sue..kekadang lelaki ni dlm diam2 nak jugak wat surprise kat kita...tapi biasalah malu kot..hahaha

Nad MamaZN berkata...

Sweet en akob ni hehe

Zee Suhaini berkata...

romantik la jugak tu..pandai plak pilih keronsang..

Shima Salleh berkata...

cantik! pandai jugak dia pilihkan :)

Nurzakiah Hanum berkata...

ala sweetnya

Masya berkata...

sesekali dapat suprise.. oklahkan... kira oklah hadiah hari lahir ni..

lizz berkata...

waa siap beli kerongsang tu...sweetnyer...bila en hubby kitew nak buat gini heheh

LYAfrina berkata...

Hehe.. X kisah la mde2 biasa pon.. Asalkn pmberian ikhlas dr y tsyg..n pling pting pmberian tu y stiasa blh kt gnakan

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

cantik la kerongsang tu..
siyes tau!

tp kalo sy pun sure terharu gak,
suami kite pun kategori yg sama..

mama tisya berkata...

wah dpt kerongsang dr akob...so sweet..pandai gk akob pilih


**sue ,kalo nk bli coklat cocodamia bole order dr akak

Myra Jay berkata...

Hheeee, soooo sweet :D

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

soooooooooooooo sweeeeeeeeeeet....

IntaNBerliaN berkata...

ololooooo sweetnya...

Siti Hayati S.hamid berkata...

comel kerongsang.. mujur en abg nak bagi tau.. syukur.. hehe

Maria Firdz berkata...

wlaupun kecik tpi berharga... :)