Yang DiSaYAngi

Khamis, 17 Oktober 2013

Abang syawal pandai bawak diri - TQ Abang

Tadi dah citer pasai adik izz tak sihat ...

sekarang nak citer abang syawal yafiq...
sepanjang adik izz tak sihat...abg syawal sangat2 la pandai bawak diri...thumb up pada syawal yang pandia bawak diri di kala adik kamoo izz tak sihat, dengan ibu n abah runsing sebok uruskan adik...

korang tgk la gelagat syawal kat klinik aritu..adoi...boleh pulok buat macam kat umah tau...
 awal baring2 nampak..ibu n abah sebok2 uruskan adik..awak boleh landing kat situ kan...


 senyum nampak...siap berselubung tu tak menahan...





 aritu asik la bersongkok sana sini tau...



 jom balik...adik dah settle...




terima kasih abg syawal sebab pandai bawak diri di kala ibu n abah kesebokkan menjaga n merawat adik kamoo ni ye wahai anak....jasamu di kenang wahai anak...

terima kasih sebab paham ibu n abah...

4 ulasan:

Fiza Rahman berkata...

Pandai abg bawak diri. Good boy.

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

bukan main syawal ye...
pandai bawak diri..

MamaFarah berkata...

alhamdulillah..dia paham mak pak dia sibuk uruskan adik kesayangan dia..hehehe

dalila berkata...

wahahaha..kt klinik mn ni?lps ni abg syawal dh bole jg adik plak klu adik skt..