Yang DiSaYAngi

Khamis, 17 Oktober 2013

Asik tercabut jee

Ni kes selama ada di johor...

dah 2,3X asik la tercabut...nasib baik la tercabut waktu tido...tau2 pagi ada atas tilam..alahai..bila la tercabutnya..mmmm...

bila nak pakai lagi...en asbeen tak bagi pakai dah....

ada aku up kat IG...LYA ada kata suruh pakai benang ikatkan cangkuk ni...tapi aku ni jenis lasak...aku yang tak konfiden....so jalan penyelesaian...tak payah la pakai..

en asbeen kata..
"tak pe la...nnt kiter tukar la yang baru..."

kikikkiki..abang iiuuutt..
"bila nak tukar...lambat lagi tu..."

en asbeen balas...
"insyallah ada rezeki lambat cepat..10 tahun 20tahun kiter tukar...trend in pon boleh kan..emas pon ngah naik.."

aku blur jap...
"oooboleh trend in erk..."

en asbeen senyum
"boleh la..sayakan keje kedai emas dolu..kui..kui..kui..."


ye la tu bang oiitt..insyallah ada rezeki ada la kan...kalo tak x pe..pakai je cincin yang dah longgar ni...tu je harta aku...gelang n cincin ni...rantai tu pon dah alma ngan aku..alhamdulillah ...takpe saya tak beremas...org tetap tahu saya milik awak kan..abang tecik....




kata aku tukar cangkuk...
en asbeen kata...dari tukar cangkuk..emas jugak...tukar je la semua..insyallah ada rezeki..

9 ulasan:

Fiza Rahman berkata...

Tukar...jgn tak tukar. Aku nyer gelang emas simpan jer. Tangan aku mengecut....longgar bila pakai.

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

ada rezeki tak kemana...
nanti terus tukar yang baru ye

Shima Salleh berkata...

shimanya terputus terus hahaha.. mujur terjatuh masa nak naik kereta dr pasar mlm nk balik ke rumah.. Masih simpan. Tak betulkan lagi.. Nk trade-in syg sbb xde dh design mcm tu hihihihiiii

MamaFarah berkata...

ye sue.. leh trend in..pastu amik la yg lain tukar..pastu tambah wit sikit..hehehe..tapi sayangkan yg lama tu..kalo leh nak frame wat kenangan..hahaha..

dalila berkata...

hurmm..aku plak jenis yg xlekat brg kemas..asik ilang je..tu yg takut nk pakai..time pakai tu plak la nk ilang..xde rezeki kot..nasib badan :(

izan mama mia berkata...

hihihi...akak pon xpakai...lengan makin mengecil...hahaha...jom p tukaq

mama tisya berkata...

tklama lg leh dpt yg baru la tu..hehehe


**sue mmg cantik yg nursing dress tu...kalo sue nk bli jgn lupa mention blog akak leh dpt diskaun

Mimi Azirah berkata...

tukar yg baru tuh tukar beso sikit...

dh cantik blog ye..nmpok beno ahkak nih beso pemalas nk singgah blog mak jemah..lpas nih ahri2 kne singgah..hehehe

IntaNBerliaN berkata...

saya pun ada 2 putus, 1 rantai leher, 1 rantai tgn... sampai skrg duk tersadai lg.. adehhhh