Yang DiSaYAngi

Selasa, 8 Oktober 2013

Belom gaji dah ada reward untuk diri sendiri

salahkan kawan aku yang menjual tu..bukan aku..jahat tau...aritu B4 gaji bulan 10 aritu aku dah rembat 2helai halfmoon plain dier....

dier tau aku mmg pakai halfmoon...saja je trick aku tau...
sekali semalam dier kata nak bawak lagi yang berone2 ni..jahat tau...yang sebelom ni pon aku tak pakai lagi...nak kena tau si nadia sengal ni....

pagi2 aku datang...dier dah tunjuk kat aku...
"aku pakai halfmoon cara ko...."

sengal ko nadia...saja nak pancing aku kan..siap cakap...
"aku letak kat surau..nnt ko tau jemah.."

natam la ko nadia...mmg nak kena ni tau...
aku malas masuk...tp dek kerana teringin nak tgk....
hammmikkkkk sekali dua aku amik tau...

1 halfmoon bertone..
1 selendang dwi tone(pink)...

nasib la harga ko murah dari kedai N kualiti kain pon ok..kalo tak mmg aku tembak ko nadia...
bebudak ni suke benor tgk aku pakai halfmoon ni..

nampak kemas je....kena la kemas...baru rasa konfiden je kan....

nasib baik la aku dah kabor sama en asbeen..N dier redho..katanya..
"takpe la...awak asik egat kat anak2 je..sesekali untuk awak, apa salahnya"


p/s : gaji nnt aku bayar kat ko nadia..sengal ko nadia...

12 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

cun

Ayu azmir berkata...

tak pe sekali sekala

eima berkata...

cantek .... ala tak kisah la janji ade lebih lagi utk diri sendrik ngan anak2 sampai hujung bulan kan ....

wei ko nk jana pendapatan sampingan tak .... aku bg komisen la ....

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

cantik dan comel..hahahahha

Fiza Rahman berkata...

Cantiklah. Brapa hinggit ni jemah. AKu pon baru berjinak2 pakai halfmoon shawl ni.

Seri Selaseh berkata...

kelakar la....

dugaan kannnnnn

NadiaZara berkata...

keh3..aku tau ko suke pkai halfmoon sbb tu aku jual kat ko bru huntunggg...aku..keh3..

MamaFarah berkata...

ala sesekali sue.. akob pun paham..lagipun sape tak nak isteri cantek..hehehe

IntaNBerliaN berkata...

hihii kalau saya keje, mesti saya pun mcm sue... saya ni pun jenis xleh tahan godaan ni.. hihi

Nad MamaZN berkata...

Cantek jek n kemas :)
Nama penjual dh sama dah tu hehe

aanie berkata...

natam?? kehkeh....igtkan kitorang je yg guna ayat nih...haha...

teringin nak pakai shawl..tp confirm lama giler bersiap..haha..

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

mmg kemas sue pakai....xper la bkn selalu pun membeli ni