Yang DiSaYAngi

Isnin, 28 Oktober 2013

Hadiah bufday dari KESKEP, BPSM - opis aku

Salam pagi isnin kengkawna..ada yang lemau..aku alhamdulillah tak..sebab aku egat arini ahad...rupanya isnin..semalam sebok dengan hal memasing..lupa sudah tarikh...

so ni last week jumaat punya cite..

aku G amik syawal awal kat taska jumaat tu sebab dah pagi tu dier terus je ke taska kan pagi tu...kesian pulok..tu yg 4.30pm aku dah amik dier kat taska....elok sampai je kat workstation aku..ada hadiah ni...

 dah sape pulok yg bagi kat aku....

sekali aku tgk..aku dah tau sape bagi..opis aku bagi....sempena bufday..mmg sesape punyer bufday tetiap bulanan opis aku dah buat peruntukkan untuk hadiah bufday bagi setiap kakitangan kat opis ni..ok la kan...bayar kot tetiap bulan...mmg patut la dapat hadiah kan...iikikkikikki..

walaupun hadiahnya tak seberapa..tapi pada aku tetap ok...orang nak bagi..kena bersyukur dengan apa yang ada kan..betoi tak...


 bekas air...

 chopstick N set sudu garfu..ok la tu...siap dapat beg sudu tu...boleh la buat simpan kat opis ni...kalo nak makan..kena pulok aku jenis pemakan kan..kakakkaka



 siap dapat bufday card...untung la suray aoiiit
siap bermadah kata punjangga ko...



p/s : alhamdulillah

6 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

untung la

Mimi Azirah berkata...

untunglaaa dpt hadiah...

ch@ berkata...

Best.
Terasa dirimu dihargai x mek? Hiks...

mama tisya berkata...

byk dpt adiah

ros_reeza berkata...

Alhamdulillah.. tahniah kak.. syoknya dapat hadiah :)

IntaNBerliaN berkata...

untung ni, byk hadiah