Yang DiSaYAngi

Selasa, 29 Oktober 2013

Happy Diwali

Abis je tournement bowling tu...

akmi jalan2 dolu B4 balik kan...
sekali nampak decoration kat sunway ni sempena diwali..mmg terbaik..kami pon jalan la..siap bergamba sengal kat sini...org pandang..malu kat org..(bak kata pakyus jambu)..kakakkakkakak







nampak tak kesengalan di situ....buat macam  rumah sendiri ko..siap angkat kaki bagai...


ko egat ko pose sama ngan patung tu....


haaa..nampak muka jakon aku kat situ...teruja org buat coffee kat starbucks ni..melambung2 bagai.terrer tu...

ni penangan kawan aku yang suke minum starbucks ni..layankan je la

11 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

meriahnya

eima berkata...

sabo je la ko ni kan soya ... hahahaha

Ayu azmir berkata...

amboi posing.... happy diwali jugak...

Uncle Lee berkata...

Hello, this coming to you from Canada. I love the pics here. Very well taken, and compliments to the photographer.
Wow, its deepavali....so, ada holiday...
Have fun and keep a song in your heart.
You girls look sensational!.
Lee.

NM03 berkata...

uit... kemain posing... syomel!

Zee Suhaini berkata...

sakan posing dah gaya macam nak sambut diwali jugak...ahahaa..ada member sekepla kureng la skit malu..

Mimi Azirah berkata...

kemain sue lg..memg tabik spring wat gaya mcm nih dpn org

Myra Jay berkata...

Sporting U all bergambar posing sakan :D

mekchu berkata...

jemah sengal... dah la pakai baju nama SUE.. buat malew aii je tawu.. kahkahkah..

Nora Karim berkata...

amboih... posing tak hingat.. hahahahah

Tanpa Nama berkata...

weiii ..amboi ada peminat obersea nmpak!!!