Yang DiSaYAngi

Khamis, 17 Oktober 2013

homemade burger by en asbeen




ni citer minggu lepas..
09.10.2013...aku dok la sebok menjaga izz yang tak sihat...

si abah yang paham akan pengorbanan si ibu yang sebok menajaga anak yang tidak sihat...dengan kerjaan rumah lagi...so en asbeen pon kasi la reward untuk penat lelah bini dier ni...

sekali dok la tidokan izz...tengok2 en asbeen kasi homemade burger depan mata...

katanya..
"special ni..kat kedai tak da...ayam, telur, daging...mahal ni.."


eye bang mahal sangat...awak yg masak..awakkan masterchef saya...

TQ en asbeen...mmg sedap..menarik sangat...nak lagi muleh...



p/s : TQ en asbeen paham akan kesusahan binimu ini

11 ulasan:

mama tisya berkata...

lpr plak tgk beger ni..mmg special tul ada daging,ayam , telur..hehe

Zee Suhaini berkata...

sangat sangat special ni sue..abis sebijik tu memang kenyang ler..

Ayu Zan berkata...

membuatkan ayu lapar kak.ehehe

Fiza Rahman berkata...

Terliur plak nengok burger ni.

Nurzakiah Hanum berkata...

nyum2

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

lapar tengok burger akob...
nak buat burger gaklah petang nie...
hahahahhahaha

Shima Salleh berkata...

wah bagusnya en.Akob ni hihihiiii..

ezyra daniel berkata...

waa beruntung nye akk

MamaFarah berkata...

pergh! pakej tu..semua ado..hehehe..terbaiklah akob..

Nad MamaZN berkata...

Sue, kite ngidam beger akob ni
Cane?
Hahaha

IntaNBerliaN berkata...

bagus betoi akob ni...