Yang DiSaYAngi

Selasa, 8 Oktober 2013

Izz Dani Aqlan bersama Betul Ke Bohong!!!!!!

Salam pagi kengkawan...

pagi ni nak bercerita perihal izz..

alhamdulillah bergabung bersama en asbeen semalam, kerjaan umah cepat selesai jam 9.30pm..dah boleh golek2...yahoo...sementara tunggu pukul 10.00pm...jom kiter layan izz yang asik la nak berkepit ngan ibu je tau...

tepat je jam 10.00pm , ibu dah terpacak depan TV...yeaayyy episod kali ni ibu ada time rakaman tu...
melangut izz tgk betulkebohong ni tau....
khusyuk yee izz tgk citer ni tau...yeayyy ibu ada geng...suke...


dier dah malas nak tgk..sabar ye izz ada masa lagi...10min je lagi yee sayang..lepas tu kiter tido tau...


seronok tgk dier sekarang..en asbeen kata dah boleh bawak dirik kat taska...pepagi abah anta G taska pon dah tak nangis dah bila abah amik dari ibu...G taska pon terus je G kat kawan2 dier..tak pandang dah cikgu2...alhamdulillah izz makin ok N serasi dengan taska...

tapi nak anta taska tahun depan camno la pulok...kata en asbeen..tak pe...dier boleh bawak diri...so far ok...mesti dier ok kat taska baru dier nnt...

i hope so..




p/s : boss takda..kena buat keje...tapi ada ahli baru kat sebelah aku..rasa mcm malas je tau...mmm...sebab tau ahli tu camne...wahai hati bersabar la...kena jadi kura2 la ddk kat tempat..malas nak layan ahli baru..

7 ulasan:

Zee Suhaini berkata...

oo semalam punya episod sue ada yer..tak tengok arrr...terbongkang dah time tu..

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

wah izz pn layan betul ker bohong hihihi

Nurzakiah Hanum berkata...

x sempat tgk

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

comel je izz layan betul ke bohong

Fiza Rahman berkata...

Amboi...bukan main lagi izz tgk tv.

IntaNBerliaN berkata...

izz mcm sue.. confirm blh punya tahun depan.. :-)

Nad MamaZN berkata...

Mak borek anak rintik la :)