Yang DiSaYAngi

Isnin, 21 Oktober 2013

Kes terkenan ke apa????



ni kes pagi tadi..nak siap2 G school...di siap oleh en asbeen...mandi sajoo di di mandi oleh ibu....

mmg dah jadi habit + rutin buat syawal N adik dier mesti kena bukak kartoon baru nak bangun..kalo idok...jgn harap la nak bangun..dah susu pon tak mo bangun jugak..mmmm...

ni kes terkenan akan ibu jugak ke..sama macam izz ka..!!!!!!!!!!!!!

ye kot...mmg kuat la gen ibu ni yee....




p/s : ibu selasa gitoo..ikutkan je la

7 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

haha

Falsya berkata...

dh kate pun anak ibuuuuuu...hahaha

Fiza Rahman berkata...

Maknanya, ibu dia klo nak kejut pon kena bukak citer katun juga lah yer baru bangun ☺☺☺

Fiza Rahman berkata...

guess & churpchurp.

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

memang terkono nie...
hahahahhaha

Mimi Azirah berkata...

dah knp gaya mcm tuh?

IntaNBerliaN berkata...

hihii ada ibu dlm diri syawal :)