Yang DiSaYAngi

Isnin, 7 Oktober 2013

Port izz yang hampir runtuh

Korang perasan tak arini aku banyak citer pasai perihal anak2 aku kan..kikikkki...

alhamdulillah banyak perkembangan dan kerenah doranga aku coretkan kat sini..ok la simpanan aku...at least aku tau aku ada kenangan yang aku simpan kan...kikikikkiki....

petang ni nak citer pasai izz dani aqlan ni...

petang semalam tinggal aku N izz sajoo di ruang tamu tu...abah ngan abg syawal dah selamat beradu, tak hengat tau...

port yang paling izz cukup suke kat dalam rumah ni..adalah....

taraaaa...port letak kasut...adoi...sebelom ni tempat letak kasut ni elok je...
bila si izz asik dok punggah2 sampai dah nak runtuh rak kasut tu..adohai....

ada sekali tu aku solat maghrib, si izz ni dok la memunggah..sekali rak kasut N kasut tu sekali timpa dier..adoi...nasib baik la tak nangis bagai kan..kakakkakakka...mak aku siap gelak2 tgk dier...



p/s : mmg kena beli baru la ni...bila nak beli ni abah

5 ulasan:

Ayu azmir berkata...

lorr... memang patut kene beli tu....

Myra Jay berkata...

Bahaya jugakla tp mujur Izz cool je :)

Tp takpa ada can mamanya beli rak baru :D

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

mmg kena beli baru tu

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

kena beli baru...yeyeyeyeye izz dapat port baru nanti

Fiza Rahman berkata...

Beli...jgn tak beli ☺☺