Yang DiSaYAngi

Selasa, 8 Oktober 2013

Port Zaman Bercinta hingga kini

Ni la zaman2 bercinta sampai la dah beranak pinak...

ni la port yang pertama yang aku rasa aku suke N sedap N kenyang bila aku makan...
RESTORAN TUAN FARIDAH, AYAM KAMPUNG, PUCHONG..




Ni la port kami N ni la lauk yang selaloo kami amik dari zaman 2007 hingga kini...mmmmmmm...tak jemu ke???????? tak..sebab lauknyer mabeles...

ayam goreng kampung sama, lala masak lemak cili padi, nasi putih n yang paling terangkat sambal belacan terbaik ...


8 ulasan:

Zee Suhaini berkata...

sini memang best sue..sumer pon sedap pada tekak zee yang pior kelate ni..walau mahal skit pon berbaloi..ayam tu kalo seketoi sorang memang tak cukopppp..
ikan bilis dier pon sedap..wahhh tetiba nak gi tapau ler..

MamaFarah berkata...

hehehe..sweet gitu

aanie berkata...

jauhnya port sue...
kat belah mana ni ek sue? nak cari gak la...

Nurzakiah Hanum berkata...

sambal belacan tue power

IntaNBerliaN berkata...

kalau sedap mmg xkan jemulah kan

eima berkata...

jauh sgt puchong nk pi ... sedap sgt ke wei .....

Nad MamaZN berkata...

Sedapnya!
Tak penah tau plak tmpt mkn ni

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

mmg sedap sungguh la tu sebab xpenah jemu hikss