Yang DiSaYAngi

Jumaat, 25 Oktober 2013

Pulut Mangga oh Pulut Mangga


dier up citer pulut mangga ni dah lama..sampai sekarang aku mencarik..

dah serupa org mengidam sudah mencarik2 pulut mangga area putrajaya N bangi ni..mm...en asbeen kata try buat sendiri..taknak nak rasa jugak dolu..sebab aku tak penah makan pulut mangga ni..punyer la ramai kata sedap..

aku pon google la sana sini..ada la jumpe..kat bangi..G semalam..kononnya..tp tak da la pulok..adoii...sayang.member aku kata try kat alamanda...aku tanya kat foodcourt alamanda..tak da buat..ada satu kedai tu kata..lama lagi nak buat..tak da org nak buat..adoi...geramnya...mmmm..

ada yang gugel kata kat chakri alamanda...platting mmg terbaik..tapi tak sedap..sayang kalo beli tak sedap ka..ada kat kat bumbu desa...


plz tolong meh nak makan la...not prgenant ok...i bendera jepun sedang riang ria megah berkibar tau...

14 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

sedapnya

Zee Suhaini berkata...

tak pernah makan jugak..cam tak kena jer rasa ngan tekak..kalo pulut durian laju ler..tapikan zee pernah tengok kat presint 17 tu..ala taman pertanian warisan..try la pi cari situ..

Fiza Rahman berkata...

Babe, aku pon ngidam nak makan ni. Laat week ada jumpa kat pasar malam bangi seksyen 7 ni. Tapi tak beli sbb ramai org masa tu. Semalam gi ingatkan nak beli tapi....tak der plak...uuwwaaaaa....klo ada next week memang aku mesti beli.

eima berkata...

aku tak suka .. belah kedah slalu mkn ni .. aku tak mkn ....

ala beras tanak ngan beras pulut pastu buat santan segar isi garam sikit bubuh mangga harum manis

dah siap tu je kan ... tu cara org kedai mkn ....
klu durian xde musim mkn ngan cempedak pun boleh ....

Falsya berkata...

Kite kalau makan pulut mangga nie kan, pulut luak suku jer..tp mangga sekejapan je settle..hehe

Myra Jay berkata...

Myra xpenah makan pulut mangga.. pulut durian pun rasanya xpernah.. hehee

tp durian and mangga makan :)

Pulut tu kureng sket :D

Nad MamaZN berkata...

Aritu penah beli kt taman warisan putrajaya tu
Tp hampeh tak sedap..

IntaNBerliaN berkata...

sy xpnh mkn tp dh lama tingin nk mkn..

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

ada sedap ada yang tak sedap..ikut orang buat ..

mama tisya berkata...

sue kena p cari tu..sedap tau pulut mangga..yg kt chakri mhl..p la cr yg kt kampung baru ..rmi ckp sedap namanye suraya seafood hah sama nama ngan sue tu..hehehe...akak pn tk p cr lg kedainye sbb rmi ckp slalu penuh...

dalila berkata...

kt warisan aritu ade babe tp skang kan renovate..xtau la ade ke x..

Nora Karim berkata...

memang frustkan kalau org dok publish entri makanan...tp bila kita cari tak jumpa2... huhuhuh tragis!

Mimi Azirah berkata...

Samelah tak pnh mkn pulut mangga nih...xtau pe rsenye

mama ila berkata...

sedappppp!! terliur tengok hahhhh...