Yang DiSaYAngi

Jumaat, 4 Oktober 2013

Reward untuk Diri sendiri...

Dah seminggu gaji baru nak merewardkan diri....

isnin aritu aku ngan en asbeen G la alamnada mencarik kasut keje...al maklum la aku ni 1 je kasut ke...tu je la kasut aku untuk keje....tak da yang lain..dah la lunch tengahari asik G alamanda sana sini..dengan pakai heel..mmg lunyai jugak kasut tu...isnin malam G alamanda..mencari kasut di primavera...

aku ni kalo kasut keje, mmg aku jenis puas hati N selesa pakai primavera...ok la bukan tetiap tahun aku pakaikan...last aku pakai pon 2 tahun lepas..dah lunyai..tu yg abah beli kasut baru untuk ibu....

tapi di sebabkan abah ni kesian tgk ibu asik lenjan kasut tu je...so abah ber kebenaran beli kasut lain...

ni aku cari patern kasut yang aku beli dolu N aku jualkan,.....korang egat tak...so aku jumpe B4  gaji aritu...dah aim...tapi bila gaji aku mengenang banyak duit nak hala kot lain..kena sedar diri aku ni bukan jenis yang berduit sangat...hati mmg nak beli..dok la PK boleh nak beli..tapi mengenangkan anak2...terus tak jadi..lebey rela beli barang anak2 kan...dari barang utk diri sendiri..


en asbeen selaloo marah teringin nak beli...tapi tak jadi..berat hati..nak beli, beli je la..kikikkiki...
nak buat camno..anak2 di utamakan...

so carik kat alamanda isnin aritu takda..mmmm..nak G selasa tu en asbeen sebok nak main futsal..mmmm....terus la G hari rabu tu..alhamdulillah jumpe yang berkenan di hati N saiz pon ada..itu yg penting..asal aku G je...mesti takda saiz kaki sampan aku...
 esoknya khamis, terus rasmi...giler teruk..tak menyempat langsung...

 aku suke...simple N nice..kata org..less is more..right?????

tadi ada jualan kat opis aku ni...juz menambah koleksi yang sedia ada....
dah lama sangat tak beli skirt..beli la satu warna hitam buat G keje je pon....

ada inner magic kelabu..beli lagi...ops...NAD lupa la beli untuk nad...tak pe..nnt minggu depan sue belikan tau...takpe....

ada shawl halfmoon untuk aku...alhamdulillah bukan selaloo aku berbelanja gini...ni semua aku dapat dengan harga murah...

13 ulasan:

Shima Salleh berkata...

wahh wahhh cantiknya kasut tuh! Tumitnya pun tak berapa tinggi sangat..
Dah lama tinggalkan dunia kasut tumit tinggi2 ni hihiiii...
Halfmoon tu nti dah pakai sila tayang yerk hihihihi

mama tisya berkata...

bgs2 reward diri kn..amboi tajam muncung kasut tu...inner magic tu ada tk jual kt jln tar??

Fiza Rahman berkata...

Cantik kasut jemah. Samalah kita. Kasut klo beli memang pakai sampai lenjan. Baru beli yg baru.

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

aduh samalah kita...
selalu bila nak beli barang mesti terpikir2...
yelah duit tak banyak..sedih...

izan mama mia berkata...

ehe...sesekali bagilah diri sendiri benda baru..ia tak...

Nad MamaZN berkata...

Kite suka gak primavera ni.. Selesa pakai... Lama dah tak beli kt primavera.. Beli kt bata jek skrg heeh..

Inner tu tggu next week la ek sue. Kite wasap nnt :)

azizah :) berkata...

wahh shopping! bila murah rambang mata kan kak..

Liza Yati berkata...

Wah shopping sakan sue. Actually kt tempat kerja pun duit boleh habis shopping raw. Haha

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

reward utk diri sendiri sekali sekala xsalah kan :-)

Pn Sheila berkata...

salam kenal... as a mom kita slu ingatkan belanja anak2.. x salah klu sekali sekali belanja tuk mom pulak kan... :)

jaakechik berkata...

banyak nya shopping, xper shopping byk2 bulan ni kak, 10hb nanti kan gaji masukkkk pulak... kekekeke....

Myra Jay berkata...

MJ suka kasut primavera..
Inner tu cmne rupa, dok mencari jugakla..

lizz berkata...

sesekali rewardkan kan diri sendiri apa salahnyerkan...lawo kasut dier...