Yang DiSaYAngi

Rabu, 9 Oktober 2013

Sama Besar kaaa????????


Salam pagi kengkawan...dah nak masuk tengahrai dah ni..
mmmm arini agak lewat aku up entry sebab menolong rakan dalam kesusahan...sape lagi kawan jemah aku yg femes kat dlm blog aku ni la...

CIK JUE tau kan!!!!!!!!!!!!!!!! :)

so pagi ni nak bercerita pasai kesayangan2 hamba ni...


ni gamba petang semalam, balik je dari taska...

up dalam IG ramai yang kata dah sama besor dah..mana tak sama besar...si adik tu tak da erti fullstop bila makan...macam si syawal ni boleh tahu, bila dier tak mo makan, dier dah geleng2 atau mengelak dari di suap....tapi si izz ni...mmmmmmm tak tahu sudah...sua je la makanan, semua dier makan...risau jugak aku kalo makan banyak, takut perut dier tak boleh terime kuantiti makannan yang banyak kan..mmmm..tu yg aku takut..melibatkan usus ni kan...yela kiter sebagai ibu ni pon macam doktor...tahu je setakat mana besar perut anak2 ni kan..

tapi yang aku perati, dari segi ketinggian, izz mmg ikut abah dier, rendang tak berbuah...N syawal ikut aku...tinggi yang tak berapa nak galah...kurus melidi je...tu yang nampak sama besar je kan...

so far syawal amik masa setahun untuk main2 ngan adik dier...kire dier dah boleh terime je la...tapi tu la yang risau tu si syawal ni main, ganas, asik nak menolak...kalo berlarik  tu tak pandnag dah adik kat depan ke idak, terus zassss je..mmmmm..

lepas tu pulok izz mula la menangis, tp berlakon je lebey budak tecik tu..tunggu sampai la ibu panggil datang..minta pelok...alahai...syawal pon dah pandai agah2, cium2, pelok2, lambai2 kat adik dier...



p/s : lapar la pulok

19 ulasan:

eima berkata...

syawal kecik lagi die dah besar sikit die tau ngan faham la .. cuma ibu la kena pantau lebih

Nurzakiah Hanum berkata...

ye la sama la

Zee Suhaini berkata...

jap lagi besar adik dari abang ni..

MamaFarah berkata...

hehehe.. In Sha Allah sue, lama2 nanti syawal ok ngan adik dia..Nanti kalau dia dha paham skit, dia lah pelindung adik dia nanti sbb baru dia tau yang dia adalah abang.. Acik doakan syawal sentiasa sihat..Suh ibu masak sedap2 tau biar syawal byk mkn..hehehe

Falsya berkata...

comel okayh dua2 nie...sweeeetttt sgttt..nak2 plak si dak syawal...suke nengok die senyum..

Zuraidah Butang berkata...

bdk2 kecik mmg kuat makan..hehe..tp dah setahun lebih tu...dah kurang dah..lebih kuat main je plak..

mama ila berkata...

hehehe..diaorg bergurau adik beradik tu... nanti dah besar skit..mesti geng punyer..sama2 main bola kannnn... =)

IntaNBerliaN berkata...

ololooo sweet plak bila syawal agah2 izz.. mcm alisha agah aqilah :-)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

a'a tgk dh nk sama besar 2bradik ni

Zura@Iwan berkata...

Asslm..

saja terjah blog awk..
salam kenal ye..
kalau sudi nk jd kwn blogger kita dtg la blog kita ye..peacee!

dh ada dua boy ye..brp umor dorang ye?
sweet aje adik n abg ni ha..

izan mama mia berkata...

hihi..biar cpt besar...jgn mkin mengecil..hihi...

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

sekali pandang memang sama besarkan...
izz kamu memang comel...
harap2 jemah dapatlah tukar..kesian dia..

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

singgah khamis jenguk sue n anak2

Nad MamaZN berkata...

Janji sehat ja :)

Ngape ngan jemah?

Azura Aziz berkata...

haah, bila duduk camtu nmpak adik cam semangat sikit.. abis la abg kena buli dgn adik ni ;)

lizz berkata...

aah la dah lebih kurang sama besar ..
biasala barunak biasa dengan adik kkkan abang memang ganas sikit kalo main ngan adik...nanti adik slow2 ikut abang dia...

Fiza Rahman berkata...

Sama beso jer tgk dua beradik ni. Nampak izz lagi berisi dari abam.

Myra Jay berkata...

Tak lama kejap je adik nanti ligan abang :D

jaakechik berkata...

ha'aa la kak, nampak mcm sama besar jer, sume beza muka matured ngn tak jer.. ekeke..