Yang DiSaYAngi

Rabu, 23 Oktober 2013

suke la bergantung gini

Syawal ni macam2 peel dier..datang mood baik...adoi bukan main lagi baik....tapi kalo datang mood tak baik dier..semua yang org buat semua salah..macam2 la kamo ni syawal oitttt..

ni sebenarnya dah lama...baru semalam tergerak hati nak up..

balik je dari tgk faez anak cik jue
tgk2 syawal dah gini dah dalam kete..

punya la bergantung macam panjat pokok...lama lak tu dier macam tu..sepanjang perjalanan...suke hati kamoo la wahai anakku sayang...ibu ikut je..janji kamoo selesa..

pagi ni G taska pon gitoo..dari rumah sampai la hantar adik kat taska N sampai ke opis ibu dier bergayut je gini sampai la sampai opis ibu dier/..





seronoknyer la kamoo syawal bergayut gitoo..suke hati kamoo la janji kamoo bahagia gitoo....


boleh bukak playground kat dalam kete ni..


p/s : pagi ni kamoo buat ibu bangga sama kamoo

1 ulasan:

Mimi Azirah berkata...

gaya ape syawal buat nih...adehhh