Yang DiSaYAngi

Selasa, 22 Oktober 2013

Tahniah Buat soya kerana men "dwi" kan tone shawl ini

shawl ni dah lama beli waktu aku merewardkan diri B4 Gaji

pakainya tunggu ada seru baru pakai...
aritu 1st pakai waktu balik johor aritu...1st time pakai..berbelit jugak leher aku nak menampakkan dwi tone tu kan...

ni gay aku 1st time men "dwi" tone shawl ni

kire ok la...


dah lama...2minggu tersadai kat dalam lemari tu...bila la nak pakai semula kan..

akhirnya...harini ...


aku pakai semula...setelah menelaah membelit nak nampakkan dwi tone tu kan..nasib la selesa kan..N tahniah(tepuk bahu sendiri) sebab berjaya pakai shawl tanpa inner..

al maklum la aku ni jenis suke pakai inner bila pakai shawl..sebab bile tak pakai inner tu aku rasa macam bogel je...kakakkakka....so far mmg berjaya...ok la..still ada awning sikit..tak la melekat terus kat dahi yg tak berapa nak luas ni kan...

org kata kau tanpa inner muka aku ok...tp pada aku kalo aku tak yakin, still aku rasa macam aku dah bogell..kakakkakakakkakak...sengal+selengge suraya...



p/s : tahniah suraya

11 ulasan:

dalila berkata...

cantik..ok je
kalau aku mau melepet je kt dahi ni

IntaNBerliaN berkata...

cantiklah sue.. sy berkenan yg tak pakai inner tu.. :-)

Zee Suhaini berkata...

memang cantik sue..kira terer la bab belit menbelit nih..
zee geram tengok cara zara(love u mr.arrogant) tu pakai..nampak cantik..

:: Cik Viva :: berkata...

Cantik shawl kaler2 ni..tapi sy tak tau nk pakai..huhu

Fiza Rahman berkata...

Cantik. AKu klo pakal halfmoon lepas lah.

ch@ berkata...

cantik. dua2 cantik.
tapiii, aku xde lg dwi tone shawl.
nnt dh ada, buat tutor ek.

mama tisya berkata...

cun shawl dwi tone

Sidratul Muntaha berkata...

hooh
serender la nak pakai shawl atau tudung bawang
mmg dah pencen
le ni pakai tudung keras tujelah

Mama Idlan Irsyad berkata...

cayala sue.. cantik jer.. ja kl xde inner mmg rambut2 mesti keluar punyala..

Nad MamaZN berkata...

Berseri2 uols! :)

mimie.. berkata...

en tanteklaaa sue..sesuai dengan muka sue..