Yang DiSaYAngi

Selasa, 22 Oktober 2013

TQ kawan2 sayangku - NAD n YA

Alhamdulillah aku punyai kengkawan yang sangat2 baik hati dalam dan luar...sungguh la tak sangka punya kawan begini kan...speechless N touching dengan apa yang kengkawan ni buat..walaupun jarang bersua muka...ada yang tak penah...tapi penghargaan kamoo2 semua tetap aku hargai..bukan mudah nak cari kengkawan gini..harus la di hargai...

semalam dapat sampul surat cekelat kat atas meja...sape la empunya pemberi ni ye...
mak aku N en asbeen dah tau dah..kalo ada nama aku bukan surat rasmi..dier dah tau mesti kengkawan blogger..baguih mak aku N en asbeen ni..alert sama bini N anakmu ni ye...

ohhh touching sajoo bila dapat FM dari YA....TQ sesangat ye YA...

tak sangka je...YA pon tau aku pon mula berkecimpung dengan dunia FM ni...

tak lama lepas tu aku tgk ada surat cinto dari pos opis..ni nampak gaya kena la collect sendiri kat pos berfdaftar ni..mmm...
so tengahrai tadi berpeluh ketiak ni berjalan tengah panas dengan en asbeen Gigih berjalan semata2 parcel ni..apa la agaknyer N dari siapa la ye...
touching sajooo...

sekali bila dapat N tgk nama yang tertera..ohhhh...sungguh2 la aku terharu sama kamoo NAD

susah la aku nak ungkap atau nak kata apa lagi...NAD ni apa lagi..mmmm..
korang yang kawan dengan dier tau tahap baiknya hati dier dengan kawan2..sangat2 la tak lokek..

sampai en asbeen tadi bila aku amik, tanpa bagitahu pon dier dah tahu siapa pengirim itu..mmm..
baguih kamoo en asbeen..10markah untuk kamoo..

siap dier kata...
"Ni mesti dari NAD kan..asal besar..selaloo kecik je..kalo selaloo tu tahu dah...mesti FM kan.."

tanya aku lak..macam la aku dah bukak..mana la jemah tahu abang oiittt..


taraa...walaupun udah nak hancur sampul surat ni dikerjakan dek abg2 posmen ni..tapi tetap aku hargai..siap kena bahan ngan aku lagi abg posmen tu..
"nak no.ic ye..lepas tu tulis kat sini N tanda tangan.."

aku balas...
"mmmmm..nak no.ic ke IC???????"
sebab aku tau dier nak check je nama aku betoi ke tak penerima ni ngan nama di bungkusan tu kan..

udah malu dier kena bahan ngan aku...kawan dier dah bantai gelak kat dier..
"ehh salah...nak IC..nak check.."

kikikikikikik..maap la abg posmen yee dapat pelanggan selengge gini...

masuk2 kete en asbeen suruh bukak..dah gaya berterabur dah isinya...bila tgk...
mmg speechless sangat2..sampai en asbeen sendiri ponkata...
"laaa....baguih nya"

ko tau apa NAD ni kasi...

ning dier...
2 ketoi FM....mmmm...aku dah kata...dier haa satu2 hamba allah yang mmg tak lupa akan kengkawan tau..tak kisah la murah atau mahal pemberian tu..dier kalo nak bagi, bagi jugak...tgk..G kelate ritu..ada ser untuk aku...sebelom tu nenek N atokZN G uzbek...pon tak lupa jugak si NADni bagi kat aku...walaupun bukan dier yg pegi...tak kire la alasannya atok n nenekZN ni beli beli untuk anak dier ni kan..dier tetap ingat akan kengkawan ni..mana la aku tak touching...en asbeen pon teruja...


ni haa...satu lagi...yang buat en asbeen melopong...
NAD kasi dwi tone shawl ko..macam tau2 la NAD ni instcint aku dah mula berjinak sama shawl...adoi..kena pakai next week G keje ni..kikikikikiki..nampak tak ketidak sabaran jemah di situ..kakakkaka..menghargai namanya.. siap bagi asam jawa gula2 ni..aku mmg suke makan ni..ralit wooo...

tak tau nak kata apa lagi pasai NAD ni...tuhan je dapat balas kebaikan kamoo wahai kawanku NAD ....

moga NAD di murahkan rezeki sekeluarga...

en asbeen cukup suke la bila tgk NAD kasi ni...adoi...en asbeen pon sekali touching ja...

TQ NAD n YA...moga kawan2 aku ni di muahkan rezeki masing2...

8 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

Small token for lovely fren :)
Saje je pun kasi sbb igt sue dah start kumpul fm
Pastu nak dkt bday sue pun kan hehe

Surprise! :)
Harap suke :)

:: Cik Viva :: berkata...

Jauh dtg tu dari Uzbekistan...

Ayu Zan berkata...

seronoknya kak ada kawan mcm tu..

Fiza Rahman berkata...

Ungtunglah. Nadddd...nak fm juga...ahaks...

ch@ berkata...

sempoilah, wei aku nak copypaste entry ko ni leh tak? hahaa. pasal sama dgn je isinya. but, kakNad mmg. aku taktau nak bls apa lg ke dia, byk sgt dah dimanja kan aku dgn mcm2. acceh ayat! seronokkan? aku ingin nak jmpa cikMot.

Mama Adam berkata...

Seronoknya.... dapat mcm2 pulak tu. Bestnya ada kawan yang ingat =)

mama tisya berkata...

sronok dpt adiah dr kwn2 blogger kn

Sidratul Muntaha berkata...

kami pun gile fm
klu ade sape2 bagi
murah ke mahal ke
besa ke kecik
mmg terima je
lagi best klu kwn2 yg belikan
ehehee