Yang DiSaYAngi

Selasa, 29 Oktober 2013

Warung Bunian - Rezeki orang belanja



gambar fresh ni...gamba dalam kete B4 sampai warung bunian a.k.a Tapak sulaiman...

ni la sebahagian opismate aku...sempat ko..kat tracfic light tu...


alhamdulillah kenyang..mana taknya...3X tambah...pastu dorang2 ni semua makan sikit je...adoi makanannya banyak...dah tu aku la tempat pembuangan korang kan..aku kan DBKL korang...

dorang2 ni semua dah biasa ngan aku yang kuat makan...mmg mana makanan yang tak abis..aku la tolong abiskan...

aku la tukang perabih semua ni..mmm...kenyang ke sampai malam, tak kot...lapar jugak..mmmm...org selaloo kata makan banyak berat tak naik tak pe..tak leh kisah jugak ni..lelemak sesana sini kena pikir jugak ni...ni semua nafsu makan bermaharaja lela ni..macam mana la nak kurang makan ni..

tapi alhamdulillah arini makan tanpakuarkan duit..mmg la td G makan pon bawak HP je...sebab ada yang belanja..so TQ CC yahya sebab belanja semua anak2 buah yee....

alhamdulillah moga di murahkan rezeki CC yahya ni yee


so sekarang sudah ketat perut N bengkak susu sudah..kikikiki....



p/s : alhamdulillah dengan rezeki yan di beri

9 ulasan:

izan mama mia berkata...

hamboi..jad DBKL ??..hahaha

Nora Karim berkata...

wah... org belanja.. lagi la kenyang makannya dak... hehehe

Nurzakiah Hanum berkata...

selamat pagi

AYuNG berkata...

kat mana warung tuh?

Mimi Azirah berkata...

erk warung bunian????

Nad MamaZN berkata...

Udang galah sue?
Adoiiii sedapnya'

dalila berkata...

Cc yahya?cm kenal je..wife die kkm kan?ha..kenai sgtt

dalila berkata...

Wehh sedapnye..ofismate laki aku dh byk kalu ajak mkn cni tp ktorg asik xdpt join je ;'(

IntaNBerliaN berkata...

jadi dbkl yer.. hihi