Yang DiSaYAngi

Khamis, 21 November 2013

Dinner Malam Tanpa Nasi

Salam Pagi kengkawan..

Malam tadi mmg flat abis aku akibat selesema....

makanya en asbeen akan take turn semua tugasan kerjaan rumah ni ..aku hanya bagi anak2 makan je sementara en asbeen sebok main futsal petang semalam...

makanya bila en asbeen balik je dari futsal..semua kerjaan rumah di beri pada mr.ibu ni..en asbeen..kikikikiki...

dapat rehat sekejap..tutup mata...alhamdulillah anak2 semua en asbeen yang settlekan..alhamdulillah sangat...
tetibe en asbeen kejut dari tido suruh mandi N makan...aku dah selesai mandi...alamak..tarak nasi..tp ada ni...
 roti teloq handmade by en asbeen...tp bukan untuk aku..untuk dier la...dier yg nak makan..

untuk aku ni haa..
maggi sup bawang...TQ en asbeen buatkan binikmu ini...

settle telan ubat selesema hurix 2bijik..alhamdulillah pagi ni sihat kembali



p/s : pagi ni semangat je....

7 ulasan:

Masni Syafie berkata...

syukur mempunyai suami penyanyang =)
semoga cepat sembuh yer

eima berkata...

byk nye minyak tp nampak sedap ....

Nurzakiah Hanum berkata...

diet nie

Rizziela berkata...

Macam mana roti telur tu..x tau mcm mana

Fiza Rahman berkata...

Sedap lah pulok tgk megi tu. Rajin akob masak yer.

Myra Jay berkata...

Wahhh bbestnya dibikin maggi :)

IntaNBerliaN berkata...

alahaiiii bagusnya akob ni... bertuah sue