Yang DiSaYAngi

Khamis, 7 November 2013

gelagat Kesayangan Hamba

ni kes gamba pagi tadi...memasing nak berdukung dengan abah dier..dah la abah tu kurus melidi je macam ibu dier ..nak minta bermanja di dukung..alahai....

tgk la gelagat masing2 tak mo kalah..duduk dalam lif bushuk..sebab org buang sampah sampai berair2 lif tu di buatnya..mmm...bushuk bau sampah air..mmmm...tu sampah berapa tahun punyer tak buang tu...


 ushar dering la abg syawal kat adik..nape tu....

abg syawal sekarang..ke mana saja//angkut buku2 dier ni tau...ke school..jalan2..ke mana saja..



 indahnya senyuman syawal yafiq ni...
semua 1 template kan muka anak2 ngan abah ni kan


 alahai malu la pulok syawal ni..





bahagianya tgk mereka bahagia..aku turut bahagia...

9 ulasan:

Masni Syafie berkata...

alahaiiii....satu keluarga bahagia...saya pon turut bahagia...hihi...
saya kembali aktif setelah virus yg degil tu dpt dicuci..hihi

Mimi Azirah berkata...

Alolo sweetnye..

P/s hehehe kat parcel e ye...dkat la..de kat masjid puta smp ptg nih..

Fiza Rahman berkata...

So sweet. Ko tak bagi akob makan Meal shake ker? Bagi dia gemuk sket ☺☺

lizz berkata...

betultu biler kita tengok kesayangan kita ceria sihat...sememangnye itulah kebahagian..kan

Zee Suhaini berkata...

suwit la bapak ngan anak..

IntaNBerliaN berkata...

alahaiii bagusnya syawal ni... suka tgk dia duk pegang buku

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

sweetnya...
kamu buat acik jue rindu kat budak 2f tuelah syawal...

Myra Jay berkata...

Alololoo sweetnya..

Baguslah abg Syawal ada minat macam tu, usung buku ke sana ke mari :D

eima berkata...

amboi ..kesian abah die tu ... dah kecik ..