Yang DiSaYAngi

Khamis, 21 November 2013

One Minute Every Born @ Lifetime



ni antara Fav citer aku setiap Hari Khamis Malam Jumaat....

aku suke citer ni..
tentang kaum2 ibu saat2 nak melahirkan permata hati dorang...dengan sokongan yang tersayang di sisi...aku suke sebab citer mmg citer 100% pasai bersalin je...aku suke macam2 masalah untuk dorang lalui saat2 bersalin tu...

macam2 cara bersalin boleh tgk kat dalam ni..adoi bila saat2 baby di lahirkan ..sayu je rasa hati aku..terus hati ni teringat akan syawal N izz saat2 melahirkan dorang..en asbeen 2X tak dapat masuk nak saksi sendiri bagaimana seorang ibu cuba untuk melahirkan zuriatnya ke dunia ni...

sebab tu bila setiap kali citer ni start mmg aku dah siap2 panggil en asbeen join tgk sekali...en asbeen pon nganga je bila tgk..kakakakkakakakka...teruja la tu..aku pon teruja dengan setiap saat tu....

terus cakap ngan en asbeen..
"rasa nak beranak lagi je..????"

en asbeen pon senyum je..
"boleh..tunggu izz besar sikit ye...3,4 tahun...boleh la..."

mmg bukan izz yang bongsu..insyallah..selepas ni insyallah izz akan jadi abg seperti abg syawal jugak...insyallah...

10 ulasan:

Masya berkata...

cannel berapa ni su.. x pernah tgk huhuhuhu

Nurzakiah Hanum berkata...

bestnya

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

kat astro ke citer nie sis?

izan mama mia berkata...

mg terlaksana...nak menambah...

Falsya berkata...

InsyaAllah nnt izz akan jd jugak abg izz..hehehe

eima berkata...

abg pd adek pompuan kan izz kan .... hihih

kat tv mana ni ...

Cute Mum berkata...

akob memang tak pernah tgk eh... takperlah.. nanti ada adik baru boleh tengok kan..
aima dok bangga dpt tgk dua-dua orang anaknya..
tp aima dah tak sabar nak tambah lagi.. hihihi... uyun je yg hold dulu.. bagi settle plan next year baru pikir..

Fiza Rahman berkata...

Suka juga tgk citer2 mcm ni. Tapi kat umah x der astro lah.

Myra Jay berkata...

InsyaAllah mudah2an :)

IntaNBerliaN berkata...

tingin plak nak tgk.. tp ni astro ek sue.. umah saya xda astro...