Yang DiSaYAngi

Jumaat, 1 November 2013

Perkembangan Syawal - Doa Makan

Salam jumaat yang barakah ni...penghulu segala hari...hari ni nak berburak ngan korang pasai perkembangan syawal yang tak henti2 buat aku sebagai ibu dier bangga dengan setiap apa saja perkembangan yang jadi pada syawal...alhamdulillah...

mungkin jugak pengaruh N pelajaran di taska...

sekarang bila syawal nampak je aku hidang nasi atau nak suapkan dier nasi..aku akan baca doa makan dulu B4 makan...

yang best...si syawal pon mula tadah tangan N mula membaca sekali ikut aku baca doa makan...bila aku dengar bait2 nya..ada jugak bunyinya....



siap mengaminnkan lagi doanya..amiiinnnn...

syawal nape la comell sangat kamoo ni buat camtu...sweet tau tak...ibu suke nampak perubahan kamooo..pedulik sama org lain atau kawan2 kamoo yang dah terrer...takat mana kamoo boleh, ibu ikutkan..ibu tahu kamoo mmg boleh buat di luar kemampuan kamoo....


selain perkembangan syawal baca doa makan...

setiap malam sudah menjadi rutin hariannya  akan cakap kat ibu N adik kat atas katil nak mula lelap ni...sambil melaung...

"bubbyer iiibbuuuu..bubbyer adddikkk"

dier tunggu je aku balas bubyer dier N cakap...terima kasih N assalamualaikum...tak lama baru dier balas..

"shammma ibuuu....waalaikumussalam.."


tak lama baru dengar dier salam ngan abah N cium pelok ngan abah dier....

terima kasih syawal sebab buat hari2 ibu lagi ceria dengan setiap perkembangan kamoo ni..biarla org kata ibu ni excited lebey...kamoo je satu2 nya "syawal" di hati ibu...kamoo harta ibu..ibu akan sentiasa bangga dengan kamoo dan jugak adik kamoo

5 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

semoga semuanya kembali normal
amin

eima berkata...

see kan bagus dok taska ... dari hantar rumah org ...
aku suka taska dr rumah org ...
bagus syawal ...

Mimi Azirah berkata...

Salam Jumaat Sue

IntaNBerliaN berkata...

alhamdulillah.. bagus syawal ni... byk perubahan syawal lps sue tukar taska n lps sue padam semua game dlm hp...

Fiza Rahman berkata...

Banyak dah perkembangan syawal.