Yang DiSaYAngi

Selasa, 26 November 2013

Rezeki atas meja


Rezeki atas meja pagi ni..balik break1st ada rainbow cake atas meja...

TQ jemah sebab bagi aku cake ni..nnt i makan yee...



p/s : percaya tak suraya juz makan roti 4kpg n air milo panas saja...suraya sendiri tak percaya tau

12 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

alhamdullilah

Zee Suhaini berkata...

sue, cantik tudung...blink2 lagi tau..

rainbow kek ni dah lama bergelen orang makan tapi zee gak la tak merasa lagi..susah la nak jumpa kat sini..

mama3heroo berkata...

salam pg..wah bestnye dpt kek..mcm sedap jek..haha

Myra Jay berkata...

Alhamdulillah :)

Myra tak pernah makan rainbow cake ni

Zura@Iwan berkata...

alhamdulillah rezeki..
tk penah lg mkn rainbow cake..

#saya percaya!..hehe

Masni Syafie berkata...

Alhamdulillah rezeki di pagi hari...shiny like rainbow =)

Gieyana berkata...

Bestnyer...kek ni cantik tp rsnya x kena sgn citarasa laa..:)

Rizziela berkata...

sedapnya...tak pernah makan lagi rainbow kek

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

sedapnya...rezeki di pagi hari nie...

Falsya berkata...

Diet ker jemah?...hehehe

Hani Fadhlina Abdul Rahman berkata...

Sedap nyer kek ...

IntaNBerliaN berkata...

sedapnya... dh lama saya cari kk tu.. xjumpa2 lg