Yang DiSaYAngi

Selasa, 12 November 2013

Rindunya nak join ni

Last week dok la aku kemas2 bilik..sekali nampak ni..

teringat je..

waktu ni 1st time tarian cuti2 1 malaysia diadakan..N waktu ni aku pregnantkan syawal..waktu tu, syawal dalam perut baru 6 bulan...dah beso perut aku..

suke sangat aku join...N alhamdulillah en asbeen pon ada temankan aku...suke sangat aku..

aku mmg suke join benda2 ni gini..tak kira sama ada aku sarat mengandung atau tak...aku mmg suke join benda2  gini..alhamdulillah en asbeen pon banyak bagi sokongan untuk aku kalo nak join gini...

waktu ni tahun 2009...

2010 N 2011 = aku rehat sebab besarkan syawal...mak aku je yang gantikan aku join event ni...


N ni yang terkini... 2012....

waktu ni 3bulan lepas bersalinkan izz...alhamdulillah insyallah aku nak join lagi kalo ada lagi tahun ni,,,

7 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

best nie

Falsya berkata...

Patut la jemah maintain kuruih jeeee..jeles makkkkkk..hehe

eima berkata...

aku lebih rela lena di rumah ..lalalla hahahaha

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

bestnya..nak join jugak boleh tak..hahahhaha

Ayu azmir berkata...

ye la pasti best...

Zee Suhaini berkata...

amboiii boleh menari jugak ni..teror la tu..
kalo zee memang takdenya nak masuk..

Masni Syafie berkata...

bestnye dapat menari nari....klu ade,bgtau kt den yer...hihihi