Yang DiSaYAngi

Isnin, 11 November 2013

Siap di Gantung

Aritu dapat hadiah bufday

tak gantung lagi..dok la tersadai kat atas cabinet shoe tu..lepas tu pagi semalam en asbeen..agak rajin untuk mendrill sana sini kat dinding umah ni...

maka nya ini la hasilnya...
yahoo..sudah di gantung....suke...alhamdulillah insyallah nak menambah lagi board ni untuk koleksi FM akan datang..so far..kiter penuhkan dolu kat peti ais tu..dah penuh...kiter cari board N pindahkan dari peti ais ke board macam ni...so boleh tambah lagi akan datang kat peti ais pulok nnt akan2 datang..yahoo...suke...

alhamdulillah aritu boss baru balik dari Korea..dier mmg noted aku mmg suke mengumpul FM ni..alhamdulillah ada jugak ole2 FM ni untuk aku..TQ.....dah selamat pon dengan kengkawannya....



p/s : semangat mengumpul ko



7 ulasan:

Mimi Azirah berkata...

byknye koleksi fm sue

lady butterfly berkata...

same la kte....shima pon ske buat collection FM ni....interesting sgt..hihi

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

suka...nanti jue nak beli gak...hahahhaa

IntaNBerliaN berkata...

byknya FM.. mmg peminat tegar ni

Shima Salleh berkata...

baru nk berjinak2... tp shima tak lekat kat board @ frige... tp di.... tunggu update shima hahahahaha

Che Rosliza Che Mat berkata...

jeles tengok koleksi FM..

Aty_Fared berkata...

idea menarik..:)