Yang DiSaYAngi

Rabu, 13 November 2013

Suraya ada anak Pompuan

Salam pagi kengkawan..

tajuk tak mo kalah kan...kikikikiki..

al kisahnya..opismate aku ni ada bawak anak2 dier datang opis semalam...dah dua hari dah aku rajin main ngan anak dier..so far aku suke anak pompuan gini...sweet je..pemalu gitoo depan org, tak garang...lembut je..bila org tanya jawab je...nak kata malu tak la malu sgt..

suke aku main ngan dier...aku klo siap keje je..aku G kat bawah meja mak dier...sebab dier mmg suke ddk bawah meja mak dier...

semalam akak dier ada sekali baru balik sekolah...

 comell kan dier..sweet sgt...
bila aku tunjuk GG mana...dier tunjuk GG dier...macam2 aku tanya..sweet je bila dier jawab..
suke bila dier gelak...kire dier bukan jenis yang susah di jaga...tak menyusahkan org..alhamdulillah...ciri2 yang aku nak...boleh jadi meantu tak damia..kikikikiki...

damia ni baru 1 tahun 10 bulan..baru nak boleh bercakap...
tgk tu..kalo dier nampak aku...nak panggil pon sore macam tak mo kuar..saja menonjolkan diri...bila aku nampak dier tau aku akan datang dekat kat ngan dier...


haa ni kakak dier...tp aku lebey suke karekter adik dier lagi...


aku tunjuk kat en asbeen...dier pon suke...

teringin jugak dier...nak merasa pengalaman menjaga anak pompuan pulok....

insyallah bang oiitt..ada rezeki kiter..ada la anak pompuan nnt..doa2 je la...sekarang kiter besarkan anak2 sepuas-puasnya...baru kiter PK anak lain pulok lepas ni ye..kikikkikikki

9 ulasan:

eima berkata...

sila berusaha hingga berjaya ....

Ayu azmir berkata...

comelnya mereka.... kita doakan sama sama ye...

Mimi Azirah berkata...

chaiyok sue..in shaa Allah ade rezeki nti

Hanie(SHMA) berkata...

comel nya dia sue..

MamaFarah berkata...

akak ada 5 anak pompuan sue.. pilih2..hahahha..tapi ntah bila nak merasa ada ank lelaki plak..erm..nak jugak anak lelaki..hahaha..

Iela Fazielah berkata...

comel tul dedua budak tu... insyaallah..ada rezki tu....satu hari nnt...

Myra Jay berkata...

InsyaAllah mudah2an :D

Fiza Rahman berkata...

In shaa allah. Smoga dpt anak pompuan nanti yer sue.

IntaNBerliaN berkata...

ololoooo comelnya.. InsyaAllah lepas ni rezeki sue ank perempuan n rezeki saya anak lelaki.. :-)