Yang DiSaYAngi

Selasa, 26 November 2013

Wake up Adik..Wake Up


Malam tadi punyer citer...

kejadian dalam kete membawa ke rumah...
malam td sebok la membeli barang basahan untuk seminggu kat umah ni...si izz dah mula mengantok, bergesel2 sana sini kat aku...terus la aku kasi susu kat si...

sedang si izz leka BF dalam kete...si syawal boleh pulok menjerit cakap ni..
ADIK...WAKE UP ADIK..WAKE UP...

adoi konon nak mengejutkan adik dier bangun , abg syawal ajak main...jeritan abg syawal tak di layan oleh izz...sekali si cucuk2 dahi izz...sekali izz lepas je dari BF terus izz bangun N dier pon bersuara..
"AaaaDDDDiikkkkkk"

aik..apa la panggil abg dier adik...izz la adik..abg syawal la abg...adoi...izz..izz..G mengajuk pulok...terkejut bag dier tgk izz bangun mengejut...terus dier menjerit...
 bila sampai kat rumah selesai makan semua...izz mula la bergesel  balik..nak tido...si abg syawal tgk adik dier mula nak lelap mata..mula dier mengaco...di tolak dagu adik dier ke atas...minta bangun...
"WAKE UP ADIK,...WAKE UP.."

aku gelak tgk gelagat si syawal ngan izz ni....

akhirnya tak di layan..makanya adik dah selamat beradu..bila abah dier mula baring...di kejutkan abah dier si syawal ni....
bahagianyer tgk perkembangan anak2 ni..si syawal pon dah mula nak bercakap....bila dier nak bercakap..mmg aku la dier yg carik.....

si izz ni cepat pulok...dah pandai cakap....acehhhhh (terima kasih)....tata..
(bye bye)..addikkkkk



terasa indah bila tgk perubahan mereka ni

11 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

bestnya dia tido

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

kelakar...sakit perut gelak...

Masni Syafie berkata...

sangat bahagia jika dpt jadik suri rumah sepenuh masa menumpu kpd education anak2..hihi

eB berkata...

bestnya dh pandai cakap... aed tuh ntah2 aerica dolo yg bercakap ko... hu3

Rizziela berkata...

syoklah..adik beradik baik2 mcm tu

Hani Fadhlina Abdul Rahman berkata...

Baik nyer dia orang ...

Liza Yati berkata...

Baiknya dua beradik ni. Tak gaduh2 pun.ek?

Ibu Lala berkata...

Cepat la pandai cakap.

Shima Salleh berkata...

hihihihi cumil!

Mama Idlan Irsyad berkata...

wah, izz dah pandai cakap... comel jer..

IntaNBerliaN berkata...

sy yg baca entry ni pun senyum2 sue... seronok baca perkembangan dorang...