Yang DiSaYAngi

Rabu, 18 Disember 2013

Hobi dari kecik


ni la hobi syawal dari tecik membawa ke sekarang.....cukup suke la menyusun..apa saja barang mesti dier nak menyusun..G kedai pon ada je segala macam rempah dalam paket...tin susu, tepung bagai...semua dier nak menyusun...padahal benda tu dah susun elok teratur dah kat tempat dier...

bak kata anmum sel-sel otak berhubung kan...ikikikiki...suke hati kamoo la syawal, janji kamoo suke...

G aeon big pon kat tempat air pon menyusun...sementara tunggu ibu n abah pilih barang...
ni la dier hasil dier menyusun,,,...ada lagi...


kan..nampak bukti suke benar menyusun..kalo ada yg sepah2 kat atas meja ni..mesti syawal akan susun sumbat semua dalam bekas ruang makanan toyogo biru tu..





p/s : sel2 otak berhubung


4 ulasan:

Zura@Iwan berkata...

wahhh
bijak dia..
suka susun..kemas jek..hehe

aanie berkata...

baguih ni...

dalila berkata...

haha
Danish suke susun ubat2 die wat macam ketapi
tapi aku asik lupe je nak amik gambar

Iela Fazielah berkata...

bagusla mcm ni..kuat susun...mesti kemas je rmh..kalau mengembor?? haru biru tau... camne nak ajar anak suspaya rajin nyusun??