Yang DiSaYAngi

Isnin, 16 Disember 2013

Izz Dani Aqlan Yang Banyak Akai

Salam Isnin kengkawan....ada yang blues kaa...???????

aku boleh la...bengang ayoir tak do 2 hari ni..nnt aku citer hal tu ok..

ini hari mau bercerita pasai budak yang makin membesar bagaikan johan..bukan johan jozan...kalo johan jozan, mau pecah perut ibu asik gelak kamoo je tau..cukup je la ibu kamoo yang sengal kan...

ni kes jumaat lepas balik dari keje...
sudah menjadi kebiasaan aku akan beli satu roti kat rotiboy alamanda ni buat bekal di petang hari untuk syawal bila aku amik syawal dari taska...entah...nape mungkin sebab aku PK yang dier akan lapar bila aku amik dier kat taska...so B$ tunggu abah sampai boleh la dier melantak dulu roti tu kan...

so far si syawal ni pon dah pandai bila kami ke alamanda, lalu je depan rotiboy mesti dier tarik tangan aku atau abah dier ajak masuk..nak beli roti la tu...
ko tengok...bagi kat abg..si adik yang settlekan...tinggal setengah abis si adik telan...


ini budak tak suke makan sikit2...suke sekali masuk sebijik tu haa..macam ibu dier jugak..perangai tu...



sebolah-bolehnya la dier nak telan..mmmmmm..adoi..takut je tercekik...pantau jugak...nasib baik la dapat dier abiskan sikit2...bila bagi sikit2..laju je dier telan..bila bagi banyak sikit...gini la gayanya..adoi...adik oiiitt...plzz jgn ikut perangai ibu ok..ikikikikiki...ibu kamoo ni mmg kuat makan tau....sekali org pandang dah abis makanan tu..kikikikikikiki/....

si izz ni pon dah banyak akai sekarang..pandai dah membuang barang keluar..ada sekali tu..tengah aku sidai baju kat balkoni..tau2 dier buangya hanger ke bawah..adoi...makin kuran la hanger ibu sayang oiitt..dah pandai baca buku...mulut bising pot pet pot pet...kalo nampak dier happy...cukup suke la menyanyi2 tau..gembira betoi...

pandai ajuk cakap abg dier sekarang ni....pastu cenggeng tau bila abg dier kenakan dier...ada sekali tu abg dier amik pemutar mixer maktok dier...pastu di putar2 kat belakang adik dier...melalak adik dier..tak sakit pon rasanya..abg dier gelak2..adoi pastu minta di pujuk...datang kat ibu menyndeng2..pastu minta pelok n pujuk..alahai anak...