Yang DiSaYAngi

Selasa, 24 Disember 2013

Kerja Bermusim sudah mari


Salam selasa kengkawan..

kekangan kerja..so tak dapat nak BZ korang..terjah korang...tapi tak pe..aku settle je kerja petang ni boleh BW korang dah..almaklum la aku ni kerja bermusim kan...

musim org bertukar keluar masuk..mmg serabut la meja aku ni haa..tak nampak rupa meja...cer kalo tak da keje...alahai kemasnya meja aku ni haa..

ni kes PTD lapor diri balik dari DPA ni..mmm...aku kan buat penempatan dalaman ni..carta pon carik aku..giler glamer aku..org nak tau pegawai ni keje kat dalam ni ke tak..carik aku sajo...zas..zas..zas...egat..sat je...umat manusia dalam 660org dalam opis ni..giler semua aku ingat N duduk unit mana...kui..kui..kui...kui....



p/s : nnt aku terjah korang ye..page dah bukak..comment je idok..ikikikikikikikikikkiki

11 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

musim bz

Cik Jue berkata...

jue pun sama..kerja tarik duit..pindah duit..pagi2 dah sampai KPM ....

eima berkata...

lain kali nk anto PTD anto yg comey2 ke opis aku ni ... haiiisshh

Zura@Iwan berkata...

wahhh
660 org duk unit mn ingt ye ko?
bagus ingatan..hehe
neway..buat keja leklok ye..

Fiza Rahman berkata...

Dahulukan mana yg penting yer jemah.

dalila berkata...

patut la xnampk bayang dr pg..hihi

Cute Mum berkata...

uyun skrg tgh free.. sampai tak tau nak wat pe.. tgulah awal bulan.. senyap seminggu siapkan payroll hehe...

izan mama mia berkata...

selamat bekerja...

Sya Nadia berkata...

660 org? ramainya yg nak kena ingat...

::NureeN:: berkata...

keja bermusim ni standet la klau nureen...
mmg meja berselerak...
td baca komen kat blog zura.. sue sek kat yayasan khairiah ke? sek agama tue ada lg, umah mak nureen dkt la ngan sek tue...
tp nureen x ngaji c2 hehhee

msredcheesecake berkata...

hujung tahun ni semua nak tutup...bz... tu bawah meka tu hape tu? novel ke?hheee