Yang DiSaYAngi

Isnin, 16 Disember 2013

Lagi Jauh, lagi nak dekat

NI la perangai dorang bila masing2 mula banyak akal tau..dengan adik mula membesar dengan banyak akai dier..ada je dier nak buat..
dengan si abg yang dah mula paham segala benda baik buruk...macam2...

ni la keadaan mereka bila di malam hari...menjadi kebiasaan syawal akan tido dengan abah kat bawah...dan adik dengan ibu kat atas katil..tp sesejak 2,3minggu ni syawal cukup suke nak tido sebelah adik dier...adik pon tak menahan, nak ruang beso, dengan tak padan diri tu kecik, nak bergolek je seluas-luas alam tu kan...

bila tersekat pergerakan tu mula nak bising kan...si abg syawal tu bila tido ngan abah kat bawah..tau2 je esok pagi kat atas katil, bila di ubah ke bawah tido sebelah abah...tgk2 ada jugak berpelukkan kat atas katil dengan adik dier...

.
ni la gaya dorang..abis si ibu ni terpaksa tido di hujung katil...kang tido bawah ngan abah...si adik sebok nak mencari susu ibu dier kang..malas je rasa nak turun naik katil..last2 hujung katil je la ibu tido...abah jugak selesa..tak da yang mengganggu kan....

2 ulasan:

::NureeN:: berkata...

jom sama2 kita beli katil bujang letak sebelah... hehe
sama la kami pon...
tp daddy jer tdoq bwh, anak2 tdoq ngan nureen atas katil :)

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

jue lain pulak...
kalau cik poji tidur sama ngan jue atas katil...
pusing kiri pusing kanan tetiba anak dara pasti ada...
jadi nak lebih keselesaan dan keadilan....
faez tidur dengan jue..
farisyah tidur dengan poji...