Yang DiSaYAngi

Jumaat, 27 Disember 2013

Memori 2013



aku jumpe ni kat google account aku...kan account aku kan link ngan HP..so segala yang aku amik gamba akan di jadikan video kat sini...aku tak buat..aku tak tau macam mana boleh jadi gini..mmmm..kikkikikik..ok la tu...kire memori 2013 la kan..ada la gamba sepanjang 2013 ni kan..

lagipon blog aku pon link ngan google aku ni haa...

aku suke..yeeayyyy...

nampak la baca XTVT aku sepanjang 2013 ni...

ada gamba ngan bebudak opis, futsal, training futsal, amik gamba buletin opis, join rakaman betoi ke bohong, 1st time makan kat TGI, kem penyusuan susu ibu, birthday izz setahun, jumpe blogger, birthday maktok, jamuan raya, konvo taska, gamba anak2..macam2..suke..

TQ google..

5 ulasan:

dalila berkata...

alaa..tp laju sgt la sue..
xpuas nak tgk..

msredcheesecake berkata...

meriah hidup...

ch@ berkata...

sib baik ada juga ko post kat IG, so boleh mengimbau balik kak IG. bgs2.

Sya Nadia berkata...

laju betoi..xsmpat nak tengok satu2..

IntaNBerliaN berkata...

seronok plak tgk video bergambar cmgini..hihi